جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین:
ادامه روند افزایشی بیماران کرونایی در استان قزوین نگران کننده است و اگر شهروندان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند ممنوعیت‌های بیشتری اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 28 October 2020

منوچهر حبیبی، جانشین ستاد مقابله با کرونا استان گفت: وضعیت استان قزوین به مردم رعایت نکنند ممنوعیت‌های بیشتر می‌شودگونه‌ای است که اگر رعایت نکات بهداشتی بیشتر نشود باید منتظر شرایط حادتری باشیم و محدودیت‌ها را بیشتر کنیم.

وی افزود : اگر مردم در معابر عمومی و سطح شهر به طور کامل از ماسک استفاده نکنند و شرایط به وضعیت مطلوبی نرسد بدون تردید محدودیت‌ها را به ممنوعیت تبدیل خواهیم کرد و شرایط فرق خواهد کرد.

حبیبی گفت: باید زدن ماسک در میان شهروندان حداقل به ۸۰ تا ۹۰ درصد برسد تا نگرانی‌ها کاهش یابد و اگر نتوانیم به این شرایط دست یابیم تصمیمات جدی خواهیم گرفت تا با چالش‌های بیشتری مواجه نشویم.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین افزود : روند ابتلا به کرونا در استان روبه افزایش است و این وضعیت همچنان ادامه دارد لذا انتظار داریم شهروندان از ویروس کرونا وحشت کنند و آن را جدی بگیرند، زیرا هرگاه حساسیت مردم کم شده با شرایط بدتری مواجه شده ایم.

وی گفت: از همه شهروندان بویژه بازاریان، اصناف، کسبه و کارمندان و کارگران، فعالان بخش حمل و نقل و رانندگان تاکسی و اتوبوس درخواست می‌کنیم شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا شرایط استان قزوین وخیم‌تر نشود و از بحران عبور کنیم.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اظهار داشت: اگر نتوانیم با اعمال محدودیت‌ها روند روبه افزایش بیماری کرونا را کنترل کنیم حتماً به سمت ممنوعیت‌های ماه فروردین که تردد‌ها نیز ممنوع شده بود حرکت می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار