مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: هم اینک چندین دستگاه برای عارضه یابی و رسیدگی به مشکلات صنایع استان ورود کرده‌اند که در صورت هماهنگی میان آنها می‌توان بهره برداری بهتری از این موضوع داشت.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 28 October 2020

حمیدرضا خانپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه مدیریت اقتصادی هماهنگ و همدل در استان قزوین، زبانزد خاص و عام است و به همین دلیل، بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی استان‌های دیگر، طرح‌های توسعه‌ای خود را در حال انتقال به استان قزوین هستند.

وی افزود: از سوی دیگر به خاطر حمایت‌ها، همفکری‌ها و همدلی‌ها کار سرمایه گذار در استان به هیچ وجه معطل نمی‌ماند و همین موضوع، عامل مهمی برای حل مشکلات صنایع استان در کوتاه ترین زمان است.

خانپور با اشاره به سال جهش تولید و ضرورت رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان، افزود: هم اینک در دستگاه‌های مختلف استان، یکسری کارهایی در زمینه عارضه یابی و حل مشکلات صنایع استان در حال انجام است که باید با هماهنگی، بهره برداری بیشتری از آنها صورت گیرد.

وی گفت: به عنوان مثال، کلینیک عارضه یابی صنایع استان از سوی بسیج برای شناسایی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی فعال شده و دستگاه قضایی نیز به شکلی کاملا فعال در این زمینه ورود کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: باید یک هم افزایی و کار گروهی در این زمینه داشته باشیم و با تدبیر، هم فکری و همزبانی طرح‌های مدنظر را به شکلی بهتر عملیاتی و اجرایی کنیم.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد طرح‌های واحدهای تولیدی و صنعتی استان در شهرک‌های دولتی و خصوصی و نواحی صنعتی استان مستقر هستند و می‌توانیم دفاتر عارضه یابی را در شهرک‌ها برای شناسایی مشکلات فعال کنیم.

خانپور گفت: استان قزوین در بحث عارضه یابی صنایع استان از قبل فعال بوده است و در سال جهش تولید با تاکید مقام معظم رهبری و تشکیل قرارگاه شبانه روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات صنایع استان قطعا گام‌های بلندتری برای حل مشکلات واحدهای تولیدی قزوین برداشته خواهد شد.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار