رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تحقق ۷۷ درصدی اشتغال بخش کشاورزی استان در هفت ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 27 October 2020

فاطمه خمسه روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: در جلسه کارگروه اشتغال استان، میزان تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان برای سال جاری سه هزار و ۸۴۸ نفر برای سال جاری تعیین شده بود که تاکنون ۲ هزار و ۹۵۹ نفر در سامانه رصد اشتغال استان ثبت شده است.

خمسه با اشاره به دلایل تحقق تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان،  اظهار داشت: اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، کمک‌های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی و تسهیلات خط هشت مکانیزاسیون به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی عامل ایجاد، تثبیت اشتغال و در نتیجه تحقق میزان اشتغال پیش بینی شده برای بخش کشاورزی استان بوده است.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مهمترین مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی ذکر کرد و گفت: در سال جاری، سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی در شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بوئین زهرا هر کدام ۹۶۲ نفر،  آبیک ۴۲۰، البرز ۳۱۰ و آوج ۱۹۲ نفر تعیین و ابلاغ شده است.

خمسه اضافه کرد: تاکنون شهرستان آوج با تعداد ۱۷۴ نفر و تحقق ۹۰,۶ درصدی بیشترین اشتغالزایی را در بخش کشاورزی استان به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار