در بسته اخبار حوادث استان قزوین، خبر‌هایی از کشف بیش از یک و نیم تن پنیر غیر بهداشتی در شهرستان البرز تا دستگیری سارق درب منهول‌های فاضلاب در تاکستان را می‌خوانید.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ 27 October 2020

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از وقوع یک مورد واژگونی تراکتور در روستای اخبار حوادث استان قزوین"شازند" و فوت مرد ۳۰ ساله خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی گفت: در پی اعلام خبر واژگونی یک دستگاه تراکتور در جاده روستای "شازند" در محدوده پاسگاه "آق بابا" بلافاصله گشت انتظامی و عوامل اورژانس به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی مشخص شد تراکتور فردی ۳۰ ساله حین کار واژگون شده و متأسفانه راننده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می‌کند.

سرهنگ خدایی تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و با دستور مقام قضایی علت اصلی حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

کشف بیش از یک و نیم تن پنیر غیر بهداشتی در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی البرز از توقیف یک وانت نیسان و کشف بیش از یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم پنیر غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری گفت: مأموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، به یک نیسان وانت مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، یک هزارو ۵۰۰ کیلو گرم پنیر فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و قانونی کشف شد که با حضور نماینده شبکه بهداشت در محل مشخص شد پنیر‌های کشف شده، فاقد مصارف انسانی و غیر قابل مصرف است.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه ارزش این محموله بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارق درب منهول‌های فاضلاب در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از دستگیری سارق درب منهول‌های فاضلاب در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درب منهول‌های فاضلاب در نقاط مختلف شهر تاکستان توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی تاکستان با کار اطلاعاتی یک سارق در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه در این رابطه خودروی متهم نیز توقیف شده است، بیان داشت: متهم در بازجویی پلیس به ۱۲ فقره سرقت درب منهول فاضلاب اعتراف و پس از تشکیل پرونده از طریق مرجع قضائی راهی زندان شد.

دستگیری مسافر اتوبوس با ۵ کیلو تریاک در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری یک مسافر اتوبوس و کشف ۵ کیلو موادمخدر در قزوین خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی گفت: مأموران گشت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین- زنجان، یک دستگاه اتوبوس به مقصد اردبیل را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از اتوبوس به یکی از مسافران مشکوک شده و در کیف همراه و وسایل او مقدار ۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم را دستگیرکردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار