رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام:
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام از برگزاری دهمین جشنواره ادبیات داستانی(داستان نویسی) در دو گروه سنی نوجوان و بزرگسال در سطح این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 27 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی میرزایی با بیان اینکه این جشنواره در قالب داستان کوتاه و در ۲ گروه سنی بزرگسالان و نوجوان و در ۷ موضوع برگزار می شود، اظهار کرد: رازهای ارغوانی( روایت مردان و زنان حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس)، مکتب سلیمانی(شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی)، جهش تولید، اقتدار و بالندگی شکست تحریم های ظالمانه، الفبای ایثار، مدافعان سلامت، کمک مومنانه؛، مواسات و همدلی، زخم های شعله ور( افشای جنایتهای ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم یمن، فلسطین، سوریه، عراق و ...) و سبک زندگی اسلامی ایرانی(مسجدمحوری و تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف، عدالت محوری، رشد جمعیت فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده، ساده زیستی، مصرف کالای ایرانی و ...) از محورهای این جشنواره است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در ۲ گروه سنی نویسندگان نوجوان و نویسندگان بزرگسال برگزار خواهد شد، تصریح کرد: گروه سنی نویسندگان نوجوان حداکثر تا ۱۷ سال سن و گروه نویسندگان بزرگسال از سن ۱۷ سال به بالا می توانند در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را حداکثر تا ۱۵ آذرماه سال جاری به نشانی دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس ایلام، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام، سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام ارسال کنند.

میرزایی با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان، اداره کل ارشاد اسلامی،حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل کتابخانه های استان برگزار می شود، تصریح کرد: این جشنواره بر آثار داستانی کوتاه تمرکز خواهد داشت و آثار داستانی بلند، داستان های مینی مال، نثرادبی، خاطرات و قالب های روایی دیگر از گردونه داوری خارج خواهند شد.

وی گفت: در پایان برگزاری این جشنواره به تعداد 4 نفر از برگزیدگان در بخش نوجوانان و 4 نفر در بخش بزرگسالان بر اساس رای هیئت داوران، جایزه و لوح سپاس اهدا می شود و برگزیدگان به مرحله کشوری و ملی این جشنواره راه خواهند یافت.

میرزایی خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره می توانند با شماره 09188435671 صرفا از طریق فضای مجازی و یا شماره 08432221040 ( بسیج هنرمندان ایلام) تماس حاصل کنند./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار