معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: رستوران‌ها و فست فودی‌های قزوین فقط به صورت بیرون‌بر مجاز به فعالیت هستند و در صورت مشاهده برخوردی خارج از این دستورالعمل با واحدهای متخلف برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 26 October 2020

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با بیان اینکه در موضوع مقابله با شیوع بیماری کرونا دو اقدام محدودیت و ممنوعیت تعریف شده است اظهار داشت: ممنوعیت فعالیت‌ها مشمول 43 شهرستان بحرانی می‌شود اما این در حالی است که نام هیچ یک از شهرستان‌های استان قزوین در لیست 43 شهرستان بحرانی صادره از وزارت بهداشت وجود ندارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس گروه‌های چهارگانه کسب‌ و کار و فعالیت‌های اجتماعی در حال حاضر تنها مشمول محدودیت می‌شوند و اگر شرایط بحرانی‌تر شود امکان اعمال دستورالعمل ممنوعیت نیز وجود دارد.

حبیبی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تعداد کارکنان خود را به میزان 50 درصد به صورت نوبتی کاهش دهند که این موضوع به هیچ عنوان نباید خللی در کار ارباب رجوع ایجاد کند.

وی گفت: تالارهای پذیرایی با فقط با 30 درصد ظرفیت به شرط رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مجاز به فعالیت و ارائه خدمات هستند همچنین برگزاری مراسم‌های ترحیم به صورت عمومی در مساجد و آرامستان‌ها ممنوع است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با تاکید بر اینکه مطابق دستور ستاد مقابله در استان، تمام چاپخانه‌ها از چاپ هر گونه آگهی منع شده‌اند، افزود: برگزاری تجمعات، مراسم‌های مذهبی و فرهنگی و جشن‌ها نیز در سراسر استان ممنوع است.

حبیبی خاطرنشان کرد: همچنین تمامی کلاس‌های دانشگاه‌ها، مدارس، مراکز آموزشی، آموزشگاه‌های زبان و فنی و حرفه‌ای نیز همچون گذشته به شکل غیر حضوری و مجازی ادامه فعالیت می‌دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در ادامه با تشریح این محدودیت‌ها تصریح کرد: رستوران‌ها و فست فودی‌های قزوین فقط به صورت بیرون‌بر مجاز به فعالیت هستند و در صورت مشاهده برخوردی خارج از این دستورالعمل با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار