رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از پایان عملیات خط‌کشی جاده بویین زهرا - ساوه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 26 October 2020

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، امیر علی‌پور افزود: با توجه به پایان عملیات ارتقای سطح کیفی روکش آسفالت این محور ارتباطی که در هفته‌های اخیر انجام شد، بلافاصله عملیات خط‌ کشی مسیر به طول ۶۰ کیلومتر و در سه لاین به انجام رسید.

به گفته وی، مسیر بویین زهرا - ساوه یکی از پرترددترین راه‌های ارتباطی استان قزوین است و این اقدام در راستای ایمن‌سازی، کاهش تصادفات جاده‌ای و تسهیل در تردد خودروها صورت گرفت۰.

علی‌پور ادامه داد: عملیات خط‌کشی جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی ضمن آنکه باعث افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات می‌شود، نقش بسیاری مهمی را نیز در افزایش دید رانندگان و کاربران جاده‌ای و هدایت آنها در مسیر، به ویژه در ساعات شب دارد.

وی اظهار داشت: امسال عملیات خط کشی و تجدید خطوط محو شده در ۱۵۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن به انجام شده است.

رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از رانندگان خواست تا هنگام سفر بین خطوط رانندگی کرده تا جان خود و سرنشینان خودرو به خطر انداخته نشود.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی است و از نظر آزادراه‌ها نیز رتبه سوم کشور را دارد.  

 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار