رئیس دانشگاه پیام نور قزوین گفت: ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور قزوین بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 24 October 2020

رضا رسولی شربیانی با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان این  دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه آغاز شده است و تا ۱۰ آبان ماه ادامه دارد.

وی افزود: همه پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش برای ثبت نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اظهار کرد: مراحل پذیرش در این دانشگاه شامل تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت "گزارش۲۶۰" است و همه پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه وارد سیستم گلستان شوند.

وی تصریح کرد: تمامی اطلاعات و جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان در پورتال اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور قزوین به نشانی qazvin.pnu.ac.ir موجود است و کارکنان دانشگاه نیز با شماره تلفن‌های اعلام شده آماده پاسخگویی به سئوالات پذیرفته شدگان هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان خاطرنشان کرد: پس از تکمیل مراحل و پذیرش، دانشجویان می‌توانند با شناسه کاربری "شماره دانشجویی" و گذر واژه "شماره شناسنامه" برای ثبت نام و انتخاب واحد به سیستم گلستان مراجعه کنند.

وی افزود: همه دانشجویان می‌توانند تنها با پرداخت ۵۰ درصد از شهریه ثابت خود، از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی انتخاب واحد خود را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار