رییس کل دادگستری استان قزوین از راه اندازی سامانه نوبت دهی استانی در راستای تکریم مراجعان و جلوگیری از تضییع زمان اشخاص ذی سمت و مرتبط با پرونده قضایی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ 24 October 2020

به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای دستورالعمل نحوه نوبت‌دهی جهت ارائه خدمات قضایی به مراجعان که شهریور ماه سال جاری از سوی رییس قوه قضائیه صادر شده است، سامانه نوبت دهی الکترونیک در استان قزوین با فراهم آوردن بستر مناسب راه اندازی شد.

وی افزود: اشخاص پرونده اجرای احکام مدنی می‌توانند با مراجعه به این سامانه زمان حضور خود را تعیین کرده و در روز مقرر در واحد مربوط حضور یابند.

مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: الکترونیکی شدن نوبت دهی سبب می‌شود تا از ازدحام مراجعان جلوگیری به عمل آمده و ضمن کاهش اطاله دادرسی از اتلاف هزینه و زمان شهروندان جلوگیری شود.

وی گفت: اجرای این طرح از سیاست‌های کلان قوه قضاییه است که به مراجعه‌کنندگان امکان انتخاب وقت از میان زمان‌های اعلام شده را می‌دهد و کاهش ازدحام، آرامش مراجعه‌کنندگان و شفاف ‌شدن عملکرد کارکنان قضایی را در پی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار