اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 2 آبان توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 24 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 2 آبان ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در  2آبان بشرح زیر است:.

برجسته ترین مصداق خدمتگزاری؛ حفظ نظم و امنیت و مقابله با عوامل ناامنی است

نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، گفت: برجسته ترین مصداق خدمتگزاری؛ حفظ نظم و امنیت و مقابله با عوامل ناامنی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی صبح امروز جمعه 2 آبان ماه در دیدار فرماندهان و مسئولان انتظامی و دریابانی استان مازندران با وی، گفت: روز جمعه یکی از اعیاد چهارگانه در دین مبین اسلام است و این روز و هفته نیروی انتظامی را به شما سبزپوشان عرصه نظم وامنیت و مقابله کنندگان با عوامل ناامنی تبریک عرض می کنم.

وی اضافه کرد: همچنین پیشاپیش فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) را تسلیت و سالروز امامت امام زمان (عج) را تبریک عرض می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، اظهار کرد: از سردار میرزایی به دلیل اخلاص، تلاش و جدیت در این مدت کوتاه از زمان حضورشان در استان مازندران به عنوان فرماندهی انتظامی استان که مایه خیر و برکت و برقراری نظم و امنیت در استان شده، تقدیر و تشکر ویژه دارم.

وی خطاب به فرماندهان و مسئولان انتظامی استان مازندران، گفت: شما بزرگواران سربازان امام زمان (عج) و ولایت هستید و بفرموده رهبری معظم انقلاب، نیروی انتظامی خدمتگزار است و وظیفه برقراری نظم و امنیت ومبارزه با عوامل ناامنی را برعهده دارد .

امام جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه برجسته ترین مصداق خدمتگزاری ؛ حفظ نظم و امنیت و مقابله با عوامل ناامنی در جامعه است، افزود: در این شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام بدنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور هستند تا امنیت جامعه را سلب کنند، یکی از نهادها و دستگاه های متولی برقراری نظم وامنیت، نیروی انتظامی است که وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

وی نمونه بازر این اقدامات ددمنشانه دشمنان ومعاندان نظام را دوران حکومت حضرت علی (ع) دانست و افزود: در آن دوران نیز معاویه و بنی امیه با اعزام گروهی افراد مشرک با یورش به منازل مردم و قبیله ها سعی داشته اند تا حکومت علی (ع) را در بین مسلمان ناکارآمد جلوه دهند.

آیت الله محمدی لائینی ، افزود: امروزه نیز دشمنان نظام و استکبار جهانی غرب با استفاده از گروه های معاند نظام به عنوان خط آتش با انجام اقدامات خرابکارانه و راه اندازی جنگ روانی و اقتصادی و آموزش و سازماندهی این گروه ها سعی در ایجاد آشوب و اغتشاش در جامعه دارند.

وی تاکید کرد: باید با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی اقدامات پیش دستانه را در دستور کار خود قرار دهند تا قبل از هرگونه اقدامات خرابکارنه و اغتشاشات توطئه ها آنان را در نطفه خفه کرد.

لائینی با اشاره به اینکه در دوران طاغوت متاسفانه مردم از نیروهای مسلح هراس و ترش داشتند و عوامل بیگانه و خارجی از این قدرت نیروهای مسلح به نفع خود استفاده می کردند، افزود: پس از انقلاب اقتدار نیروهای مسلح در مقابله با دشمنان و معاندان نظام و رافت اسلامی برای مردم و دوستداران نظام و ولایت تغییر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه باید همه ظرفیت های نظام در اختیار تعالی کشور و مردم قرار گیرد، افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و ما باید در خدمتگزاری به این مردم همه تلاش ها و زحمات خود را داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه خدمت در نظام مقدس اسلامی یک نعمت الهی است و از اجر شو پاداش اخروی بهرمند خواهید شد، افزود: باید به پاس این نعمت الهی، شکرگزار خداوند باشید چرا که در لباس مقدس نیروی انتظامی ناصر دین و خدمتگزار به مردم مومن و انقلابی هستید.

امام جمعه شهرستان ساری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم وداع با شهدای خانطومان در ساری، از حضور موثر نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت این مراسم و همچنین تشییع پیکرهای پاک این شهدا در شهرستان های استان قدردانی کرد.

تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا و تجدید میثاق با رهبری

در ابتدای این دیدار سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران در سخنانی هدف از این دیدار را تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا و تجدید میثاق با رهبری دانست و افزود: افتخار نیروی انتظامی در تراز انقلاب حرکت در مسیر رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود در گزارشی به تشریح اقدامات و فعالیت های نیروی انتظامی در حوزه های مختلف ماموریتی از جمله مقابله با عوامل ناامنی در سطح استان، برخورد با اراذل و اوباش ، مقابله با سرقت های خرد و مبارزه با موادمخدر پرداخت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به برخی مشکلات در حوزه زیرساخت ها با توجه به حجم بالای ماموریت ها در سطح استان از کاهش 16 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی و

مسعودد, [۲۴.۱۰.۲۰ ۰۹:۵۲]
افزایش 30 درصدی کشفیات جرایم در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد .


---------------------------------------------------------------


ثبت یک میلیون و 250 هزار تماس با پلیس 110 مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان ساری، گفت: بیش از یک میلیون و 250 هزار تماس با پلیس 110 در استان به ثبت رسید .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی امروز در جمع نمازگزارن جمعه شهرستان ساری ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های معنوی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و مردم ولایتمدار استان در راستای تعامل و همکاری با پلیس در برقراری نظم و امنیت ، گفت: این حمایت ها پشتوانه ای برای ناجا است.

وی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی استان مازندران در طول 40 سال انقلاب ، 615 شهید، 12 هزار جانبار و 190 نفر آزاد را در راستای برقراری نظم و امنیت در نظام اسلامی تقدیم انقلاب کرد، افزود: هفته نیروی انتظامی با شعار با هم برای امنیت و سلامت نامگذاری شده که این دو مولفه مکمل یکدیگر هستند .

فرمانده انتظامی استان مازندران، امنیت و سلامت را ثمره تلاش و زحمات همه عزیزانی دانست که در این عرصه فعالیت می کنند.

سردار میرزایی، اظهار کرد: ایران اسلامی در منطقه ای از جهان که دور آن را آتش و جنگ افروزی فرا گرفته با هدایت و رهنمودهای رهبری همچون نگینی در دنیا می درخشد و این یک هدایت الهی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه ما سربازان ولایت تمام قد در خدمت نظام و رهبری هستیم، افزود: تمام تلاش ما این است تا منویات رهبری معظم انقلاب را به منصه ظهور برسانیم که در این مسیر مردم همواره یاری گر ما بوده و هستند .

سردار میرزایی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال بیش از یک میلیون و 250 هزار تماس با پلیس 110 به ثبت رسیده است، افزود: 360 هزار تماس منجر به عملیات پلیسی شده است .

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در حوزه عفاف و حجاب و برخورد با مظاهر علنی فساد با اجرای طرح ناظر و طرح تابستانه اقدامات موثری در سطح استان داشته ایم .

سردار میرزایی همچنین از مقابله با اراذل و اوباش و مقابله با سارقان در طرح های عملیاتی پلیس خبر داد وافزود: در حوزه کشفیات جرایم شاهد افزایش 30 درصدی کشفیات هستیم .

نمایندهو لی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری نیز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته نیروی انتظامی از تلاش ها و زحمات کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد .

وی با اشاره به مراسم وداع و تشییع پیکر پامک و مطهر شهدای خانطومان در سطح استان از برقراری نظم و امنیت این مراسم نیز قدردانی کرد و افزود: برجسته ترین مصداق خدمتگزاری ؛ حفظ نظم و امنیت و مقابله با عوامل ناامنی در جامعه است.


-----------------------------------------------------


کشف 59 کیلو گرم مواد مخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف 59 کیلوگرم در 2 عملیات پلیسی در شهرستان های بهشهر و چالوس خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا ثقفی دربارخ جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط 2 سوداگر مرگ در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر از طریق محور مواصلاتی شرق استان شناسایی کردند.

سرهنگ ثقفی، خاطرنشان کرد: در عملیاتی ضربتی، با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهشهر، متهمان که با جاساز کردن مواد مخدر در یک خودروی تریلی قصد انتقال آن به استان را داشتند دستگیر شدند.

وی از کشف 45 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ثقفی در ادامه از شناسایی و دستگیری 2 سوداگر مرگ در شهرستان چالوس نیز خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط این عاملان افیونی از طریق محور مواصلاتی کندوان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چالوس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، بیان داشت: با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر چالوس متهمان در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ ثقفی از کشف 14 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: این عاملان سودجوی مواد مخدر نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

وی در خاتمه به مردم توصیه کرد: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی مبتلابه جامعه ناشی از مواد مخدر با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار را در این ز

مسعودد, [۲۴.۱۰.۲۰ ۰۹:۵۲]
مینه به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------------------


دستگیری سارق دوچرخه با 8 فقره سرقت در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق دوچرخه و کشف 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی " در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شهرستان و با توجه به اهمیت موضوع، پرونده ای ویژه تشکیل و در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی خود شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی های فنی تاکنون به 8 فقره سرقت دوچرخه اعتراف نمود که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان عزیز توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک ، مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار