با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونای استان قزوین، تعطیلی آموزش‌های حضوری مدارس در تمامی نواحی و مناطق وارد چهارمین هفته شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ 24 October 2020

روح الله مؤمنی، سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید تعطیلی یک هفته‌ای آموزش‌های حضوری در مدارس استان خبر داد و افزود: بنا به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونای استان، آموزش مجازی دانش آموزان در تمامی مدارس و آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، علمی آزاد و زبان در سطح استان برای چهارمین هفته متوالی تمدید شد و ضرورتی برای آموزش‌های حضوری وجود ندارد.

او افزود: با توجه به اعمال این محدودیت‌ها، از روز شنبه ۳ آبان ماه تمامی آموزش‌های حضوری در مدارس سراسر استان در همه مقاطع و رشته‌ها و در همه شهرستان ها، مناطق و نواحی به مدت یک هفته تعطیل است.

مؤمنی گفت : در این هفته آموزش‌ها از طریق شبکه آموزش دانش آموزان "شاد"، شبکه‌های آموزش سیما، چهار و قرآن و توزیع بسته‌های آموزشی ادامه خواهد داشت.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه تعطیلی به معنای بسته بودن درب مدارس نیست گفت: بر اساس تصمیم ستاد کرونا، عوامل اجرایی باید در مدارس حضور یابند و درب مدارس باز است، ولی حضور معلمان و دبیران الزامی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار