رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا استان قزوین گفت: به دلیل ادامه وضعیت قرمز کرونایی در کل استان، برای چهارمین هفته محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 24 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، سید حسین بی نیاز عنوان کرد: تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های رانندگی و آموزشگاه‌های آزاد و غیردولتی کماکان تعطیل هستند و آموزش‌های آن‌ها به صورت مجازی است و ضرورتی برای آموزش‌های حضوری افراد وجود ندارد،

وی افزود: همچنین در صورت مهیا بودن شرایط فنی و هماهنگی با مسئولان واحدهای آموزشی در مدارس، معلمان مدارس و مربیان آموزشگاه‌ها می‌توانند نسبت به تدریس و ارائه آموزش به دانش‌آموزان و افراد از منزل اقدام نمایند.

بی نیاز با بیان اینکه تمامی تجمعات مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و مجامع عمومی تا اطلاع ثانوی کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تالارهای پذیرایی به شرطی که ۷۰ درصد صندلی‌های خود را جمع آوری کنند، در صورت تهویه مناسب و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با ۳۰ درصد ظرفیت می‌توانند فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه استخرهای سرپوشیده شنا کماکان غیرفعال است، گفت: فعالیت تمام سالن‌های بدن‌سازی و باشگاههای ورزشی دارای مجوز به ازای هر ۱۰ متر مربع یک نفر و حداکثر با ۲۰ نفر ظرفیت در هر باشگاه بلامانع است.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری مقابله با کرونا استان قزوین ادامه داد: فعالیت رستوران‌ها و فست فودیها به صورت ارائه خدمات بیرون بَر به مشتریان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

وی افزود: آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی به صورت نوبت دهی تلفنی و حضوری انفرادی مشتریان در محل آرایشگاه با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی تجهیزات بلامانع است.

بی نیاز در پایان بیان کرد: فعالیت قهوه خانه‌ها، کافه‌ها و چایخانه‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت اصول بهداشتی بلامانع است.

وی بیان داشت: آرامستان های استان فقط در مراسم تدفین اموات برای بستگان درجه یک حداکثر تا ۲۰ نفر باز هستند و روزهای پنج شنبه و جمعه هفته آتی نیز تعطیل می‌باشند و پذیرای عموم نخواهند بود.
بی نیاز در ادامه گفت: ساعات کار بانک‌های استان طبق روال گذشته و مطابق مقررات می‌باشد. جلسات اداری ضروری در سطح دستگاه‌های استان نیز با حضور حداکثر ۱۵ نفر و به مدت یک ساعت تشکیل گردد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نظارت بر حُسن اجرای پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان برعهده فرمانداران و بخشداران محترم مناطق است که به صورت مرتب گزارش بازدیدها را به کمیته امنیتی و انتظامی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار