گزارش سان:
نشر یه انگلیسی ادعا کرد فیلیپه کوتینیو تابستان با آرسنال به توافق نهایی دست یافته بود.
کد خبر: ۹۱۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 23 October 2020

به گزارش تابناک سمنان بعد از انتقال قرضی فیلیپ کوتینیو به بایرن مونیخ در نقل و انتقالات تابستانی گذشته، این ستاره برزیلی در ابتدا نمایش های خوبی را در باشگاه آلمانی ارائه داد تا جایی که گفته شد در صورت ادامه این روند بایرنی ها قطعاً قرارداد این بازیکن را دائمی خواهند کرد اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و سران بایرن چندی پیش به شکل رسمی اعلام کردند که علاقه ای به این کار ندارند.

 

 

 

کوتینیو تا پایان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در بایرن‌مونیخ باقی ماند و با این تیم قهرمان نیز شد اما پس از آن دوباره به بارسلونا بازگشت. در ابتدا به نظر نمی‌رسید که باشگاه کاتالانی علاقه‌ای به حفظ این بازیکن داشته باشد و اینکه قصد دارد او را به منظور تامین منابع مالی برای خریدهای دیگر به فروش برساند. ارسنال گزینه جدی برای ستاره برزیلی بود اما با منصوب شدن رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید، همه چیز تفاوت کرد و کوتینیو ماندنی شد.

 

 

 

 

طبق ادعای سان، کوتینیو با آرسنال تمام کرده بود و تنها توافق نهایی دو باشگاه مانده بود و در واقع این کومان بود که مانع جدایی او شد و اعلام کرد در بارسلونا نقشی مهم به وی واگذار خواهد کرد.

همینطور نیز شده و کوتینیو در شروع فصل یکی از ستاره های باشگاه کاتالان بوده است. به نظر می رسد ستاره برزیلی با ایده های کومان، فصل جاری از تعیین کننده ترین بازیکنان خواهد بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار