کد خبر: ۹۱۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 23 October 2020
مدیر کارخانه طبیعت زنده گفت: این کارخانه ۲۰ سال پیش با استفاده از پنج نیرو و پنج محصول استارت فعالیت خود را زده و با چاشنی عشق به تولید همراه با دانش، امروزش را رقم زده است.
تقی زاده خبر از توسعه امروزی این شرکت دانش بنیان داد و  تصریح کرد: از سال ۹۸ افزایش ظرفیت و جهش تولید در دستور کاری قرار گرفت و علیرغم تحریم ها و اواخر سال ۹۸  و شرایط کرونا، جهش دو برابری در ظرفیت شکل گرفت و افزایش تولید محصولات از ۷۰۰ هزار عدد در نیمه اول سال ۹۸،  به دو میلیون عدد در ماه جاری رسید.
تقی‌زاده گفت: اگر سینره در ایران و منطقه و حتی جهان اسمی پیدا کرده، به خاطر اهمیتی است که به موضوع کیفیت داده می‌شود. این کیفیت هم از دو راه حاصل شده که یکی آموزش همیشگی نیروی کار و دیگری استفاده دائمی از مواد اولیه با کیفیت بوده و هیچگاه سعی نکرده‌ایم با استفاده از مواد بی‌کیفیت مشتریان خود را فریب دهیم.
وی ابراز  داشت: اکنون نیروی حاضر در این واحد تولیدی در سطح بالایی از توان و دانش تولید قرار دارند و تکنولوژی تولید دائم در حال به روز شدن است و در این واحد تولیدی هرگز به روش سنتی و منسوخ شده تولید نمی‌کنیم.
تقی زاده خاطرنشان کرد: به شکل مداوم با صنعت روز دنیا در حوزه تولید مواد بهداشتی و آرایشی خود را مطابقت می‌دهیم.
وی به محصول استراتژیک که بعد از شیوع کرونا در کشور توسط این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت اشاره کرد و گفت: با یک کار جهادی و ظرف 3 تا 4 روز یک کار بزرگ که به ماه‌ها زمان نیاز داشت را آغاز کردیم و ظرفیتی غیر قابل تصور در این واحد تولیدی در زمینه ژل مورد نیاز ضد عفونی کرونا محقق شد که در کل کشور بی‌نظیر بود.
وی با بیان اینکه در کل کشور کارهایی از این دست صورت گرفته اما کار شرکت سینره بی‌نظیر و بی‌بدیل بوده است، افزود: از روزی که خط تولید درماکلین راه افتاده تا به امروز 2 میلیون عدد ژل 500 میلی تولید کرده‌ایم که کاری بی‌نظیر در کشور به شمار می‌رود.
تقی‌زاده این کار را از آن جهت بی‌نظیر دانست که در همه جا حداکثر بسته بندی به صورت 50 میلی بوده اما برای این که خانواده‌ها در مصرف ژل با مشکل مواجه نشوند و فرهنگ سازی شود که تا مدت زیادی ژل در دسترس خانواده‌ها باشد، ژل 500 میلی تهیه و در اختیار مردم گذاشتیم.
وی با تاکید بر اینکه این راه‌‌ اندازی خط تولید ژل هیچ نفعی برای سینره نداشته، گفت: این مهم اقدامی بزرگ و جهادی در راه خدمت به مردم ایران بوده و با راه اندازی خط تولید ژل کار پرسنل ما شبانه‌روزی و فرسایشی شد و نیرو و توان ما به جای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در این راه مصرف شد اما خوشحالیم که برای سلامتی مردم و مقابله با کرونا اقدامی انجام داده‌ایم که در نوع خود بی‌نظیر است.
وی در پاسخ به این سوال که چرا تبلیغی خارج از مجموعه برای سینره نمی‌شود و مردم کشور هنوز نمی‌دانند که چنین برندی در شهر یاسوج است، خاطرنشان کرد: خود ما هم به این موضوع واقف هستیم چرا که وقتی مسافر و گردشگری وارد مرکز استان می‌شود باید بداند که محصول سینره که در همه خانه‌های مورد استفاده قرار می‌گیرد، در این شهر ساخته می‌شود و این خود تبلیغی برای معرفی شهر یاسوج می شود.
تقی‌زاده در پاسخ به این سوال که شما چرا  همایش یا جشنواره‌ای جهت معرفی بهتر و بیشتر سینره و شهر یاسوج برگزار نمی‌کنید،  این مهم را وظیفه مسوولان استانی دانست که باید برای معرفی شهر خود از هر ظرفیتی استفاده کنند، اما تاکنون چنین اقدامی انجام نشده است.در سال‌های اخیر ظرفیت‌های خوبی برای معرفی هر چه بیشتر استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج وجود داشته اما هرگز از آن برای معرفی استان و یاسوج استفاده نشده است و روزگاری تیم فوتبال شهرداری یاسوج معرف این شهر بود و در یک دهه اخیر محصول تولیدی سینره یکی دیگر از قابلیت‌های بالا برای معرفی این دیار بوده است که نتوانسته‌ایم از چنین نام بزرگ و برند قابل توجهی، استفاده لازم را ببریم.
تقی زاده با اشاره به اینکه تولید ما از میزان فروش و تقاضا عقب است، گفت: برنامه داریم ظرفیت تولید را به پنج میلیون عدد برسانیم. به واسطه این شرکت چندین شرکت دیگر در استان فعال شده و می توان رونق تولید در استان را داشته باشیم.
تقی زاده توسعه زیرساختی و تزریق تسهیلات ارزان قیمت را از نیاز های رسیدن به ظرفیت پنج میلیون عدد محصول دانست.
تقی زاده با اشاره به افزایش نیروی انسانی و ماشین آلات جدید، گفت: تحقق توسعه در بخش های مختلف طی سال های گذشته عملیاتی شد
وی از تولید محلول های ضد عفونی با شیوع کرونا در کشور خبر داد و تصریح کرد: با هدفگذاری انجام گرفته، تولید محصول در خطوط تولید کلید خورده و تامین نیاز استان و کشور را عملیاتی کردیم.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان طبیعت زنده با بیان اینکه کارخانه شماره یک شرکت طبیعت زنده در سال ۱۳۷۸ و با پنج نیرو فعالیت خود را در یاسوج آغاز کرد، اظهار داشت: در حال حاضر کارخانه یاسوج پوشش اشتغال زایی ۲۵۰ نفر مستقیم،  تولید ۲۵۰ محصول را انجام می دهد.
تقی زاده با اشاره به اینکه این شرکت در مجموع با ۲۱ نمایندگی اشتغال زایی مستقیم ۱۵۰۰ نفر را در سطح کشور محقق کرده است، عنوان کرد: فعالیت واحد های تحقیق و توسعه شرکت نقش موثری در ارتقای ظرفیت ها داشته است.
وی ابراز داشت: کسی که می خواهد کار تولیدی انجام دهد، باید عاشق تولید بوده و اهلیت، سواد و دانش این مهم را داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار