استاندار قزوین با اشاره به این که هیچ مدیری حق ندارد سرمایه گذار اقتصاد مقاومتی را معطل کند گفت: چرا سرمایه گذاران داخلی را از خود می‌رانیم و پروژه‌ها را معطل پیدا شدن سرمایه‌گذار خارجی نگه می داریم؟
کد خبر: ۹۱۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 21 October 2020

 هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: سرمایه‌گذارانی که در طرح‌های اقتصاد مقاومتی ورود می‌کنند ذخیره و حافظان اقتصاد کشور محسوب می‌شوند آنها را دنبال نخود سیاه نفرستید.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد به پدیده‌ای خطرناک تبدیل شده است تاکید کرد: در شرایطی که بیکاری به یک معظل امنیتی تبدیل شده‌است مدیران باید بیش از پیش از سرمایه‌گذاران طرح‌های صنعتی حمایت کنند.

استاندار قزوین گفت: سرمایه‌گذاران ایرانی که در ترکیه، دبی و گرجستان سرمایه‌گذاری می‌کنند همان کسانی‌ هستند که مسئولان ما با بی‌تدبیری از خود رانده اند.

وی با تاکید بر اینکه رسیدگی به امور مردم تکلیف شرعی مدیران است افزود: دولت ایجاد شده تا کار و مشکلات مردم را منطبق با ضوابط و قوانین کشوری پیش ببرد.

جمالی پور گفت: باید سرمایه گذاران را پذیرفت و در چارچوب قانون به مشکلات آنها رسیدگی کرد، اینها ذخیره و حافظان اقتصاد کشور محسوب می شوند و فرهنگ بستن در به روی مردم مدیریت محسوب نمی شود.

قزوین در جذب سرمایه گذار رتبه برتر کشور را کسب کرده است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: استان قزوین یکی از قطب‌های صنعتی کشور به شمار می‌رود که تاکنون حمایت‌های ویژه‌ای از سرمایه‌گذاران کرده است.

خانپور با اشاره به اینکه در دو سه سال اخیر استان قزوین رتبه برتر کشور در زمینه جذب سرمایه گذار را کسب کرده است افزود: این موضوع بیانگر آن است که استان ظرفیت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری را داشته و تاکنون قدم‌های موثری را در جهت تسهیل مسائل و مشکلات آن‌ها برداشته است.

وی گفت: با حمایت‌های صورت گرفته از سرمایه‌گذاران در سال جهش تولید به زودی شاهد ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان قزوینی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌های سازمان مدیریت و سرمایه‌گذاری استان کلیه مشکلات و مسائل سرمایه‌گذاران مورد رسیدگی و تسهیل‌گری قرار گرفته تا شاهد سهولت در گردش چرخ‌های تولید در سطح استان و شکوفایی اقتصاد ملی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار