فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: با توجه به تصمیم ستاد استانی کرونا محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان بوئین زهرا اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 18 October 2020

 مصطفی آقاعلی فرماندار شهرستان بوئین زهرا افزود: تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های رانندگی و آموزشگاه‌های خصوصی کماکان تعطیل هستند و آموزش‌های آن‌ها به صورت مجازی است و ضرورتی برای آموزش‌های حضوری افراد وجود ندارد.

آقا علی اضافه کرد: در صورت مهیا بودن شرایط فنی و هماهنگی با مسئولان واحد‌های آموزشی در مدارس و معلمان مدارس و آموزشگاه‌ها می‌توانند نسبت به تدریس و ارائه آموزش به دانش‌آموزان و افراد از منزل اقدام نمایند.

او گفت: تمامی تجمعات مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و مجامع عمومی تا اطلاع ثانوی کماکان ممنوع می‌باشد.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا افزود: تالار‌های پذیرایی با ۳۰ درصد ظرفیت تهویه مناسب و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند اقدام به فعالیت نمایند، صندلی‌های مازاد بر ۳۰ درصد نیز از محل تالار جمع آوری شده و وارد انبار شود.

آقا علی با اشاره به اینکه استخر‌های سرپوشیده شنا کماکان غیرفعال است، گفت: فعالیت تمام سالن‌های بدن‌سازی و باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز به ازای هر ۱۰ متر مربع یک نفر و حداکثر با ۲۰ نفر ظرفیت در هر باشگاه بلامانع است.

به گفته او، فعالیت رستوران‌ها و فست فود‌ها به صورت ارائه خدمات بیرون بر به مشتریان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا افزود: همچنین آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی به صورت نوبت دهی تلفنی و حضوری انفرادی مشتریان در محل آرایشگاه با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی تجهیزات بلامانع است.

آقاعلی اضافه کرد: فعالیت قهوه خانه ها، کافه‌ها و چایخانه‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت اصول بهداشتی بلامانع است.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه ساعات کار بانک‌ها طبق روال گذشته و مطابق مقررات است، گفت: جلسات اداری ضروری در شهرستان نیز با حضور حداکثر ۱۵ نفر و به مدت یک ساعت تشکیل گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار