استاندار قزوین از چند واحد تولیدی در شهرستان آبیک بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 14 October 2020

هدایت الله جمالی پور در سفر به شهرستان آبیک از شرکت صنایع پلاستیک و بازدید استاندار قزوین از چند واحد تولیدی  بسته بندی محب قزوین تولید کننده انواع ظروف پلی اتیلن، تیوب بسته بندی، درپوش و سرپوش پلاستیکی، با اشتغالزایی ۱۷۰ نفر بازدید کرد.

استاندار در ادامه از شرکت محب روپاک کیمیا تولید کننده محصولات شوینده و بهداشتی با اشتغالزایی ۶۷ نفر دیدن کرد.

شرکت شیمی و پتروشیمی ایران تولید کننده انواع شوینده‌ها و مواد اولیه، با اشتغالزایی ۱۴۳ نفر دیگر واحدی بود که استاندار از آن بازدید کرد.

جمالی پور در حاشیه بازدید از این واحدهای صنعتی با تاکید بر ضرورت جلب مشارکت فعالانه مردم و بخش خصوصی برای توسعه اشتغال، بهبود اقتصاد و رونق کارآفرینی، گفت: باید زمینه بهره مندی از ظرفیت‌های استان در مسیر رونق اقتصادی و اشتغالزایی فراهم شود.

استاندار اضافه کرد: هرچند بیماری کرونا در جهان گسترش پیدا کرده، اما نباید از تولید و رونق اقتصادی غافل شد.

وی با بیان اینکه رونق تولید موجب قدرت اقتصادی می‌شود، خاطرنشان کرد: نیاز اساسی کشور افزایش تولید است و باید از فرصت تحریم‌ها برای خودکفایی در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

استاندار با اشاره به راه اندازی چندین خط تولید مواد بهداشتی در استان برای مقابله با کرونا، افزود: عزم صنعتگران در ایجاد خطوط تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده برای مقابله با بیماری کرونا ستودنی است.

جمالی پور با بیان اینکه تشدید تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا از موانع توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شود، افزود: عبور از محدودیت‌های ناشی از تشدید تحریم‌ها و شرایط ناشی از شیوع کرونا با تلاش بیشتر و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها امکان‌پذیر است و ما با تمام توان از واحد‌های صنعتی و تولیدی استان جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال حمایت خواهیم کرد.

وی گفت: رونق تولید در کشور موجب عرضه بیشتر کالا‌های داخلی و در نتیجه متعادل شدن قیمت‌ها و کاهش فشار اقتصادی بر مردم خواهد شد.

شهرستان آبیک با وسعتی بالغ بر یک هزار و ۵۳۴ کیلومترمربع در ۵۰ کیلومتری شرق شهر قزوین و در ۹۰ کیلومتری غرب تهران قرار دارد.

استان قزوین حدود چهار هزار واحد تولیدی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار