معاون استاندار ایلام ؛
معاون استاندار ایلام گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده شهرستان دره شهر یکی از شهرستان‌های استان و کشور است که در بحث کرونا شرایط خطرناکی دارد و اگر مردم و مسئولان منطقه نسبت به این مهم توجه جدی نداشته باشند وضعیت از این هم بحرانی‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 14 October 2020

به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری عدم رعایت پروتکل‌های های بهداشتی، حضور در مراسمات و گردهمایی‌ها، هم مرز بودن با استان لرستان، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در امور کشاورزی، عدم اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در شهرستان و … را از عوامل بدتر شدن وضعیت کرونا در شهرستان دره شهر عنوان کرد و تاکید کرد: بر سر سلامتی مردم نباید تعارف کرد و در این زمینه از مجموعه عوامل ستاد کرونای شهرستان می‌خواهم بدون ملاحظه با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا برخورد کنند.

سخنگوی عمومی ستاد کرونای استان، تنها راه غلبه بر شرایط موجود را جدی گرفتن بیماری کرونا و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ماسک زدن، شستن دست‌ها، عدم حضور در مراسمات و گردهمایی‌ها و … باید به جد در دستور کار ستاد کرونای شهرستان باشد.

وی در پایان از عموم مردم شهرستان دره‌شهر درخواست کرد تا در همکاری با مسئولان استان و شهرستان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا کمک و همکاری لازم را داشته باشند.

در پی تشدید اوضاع کرونا در شهرستان دره شهر قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام و رئیس ستاد ستانی مبارزه با کرونا، معاون سیاسی و امنیتی استانداری را به همراه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان مأمور بررسی و رسیدگی به اوضاع منطقه کرده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار