مدیرعامل پتروشیمی ایلام؛
مدیرعامل پتروشیمی ایلام گفت: این واحد تولیدی سیزدهمین واحد الفین در کشور است که با ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی تنها چند گام تا بهره برداری فاصله دارد.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 14 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن نجفی در نشست خبر با اصحاب رسانه استان  اظهار کرد: واحد الفین پتروشیمی استان به عنوان بزرگترین واحد الفین غرب کشور به زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: با راه‌اندازی واحد الفین سالانه ۴۵۸ هزار تن اتیلن، ۱۲۴ هزار تن پروپیلن، ۳۳ هزار تن Fuel Oil و ۲۳ هزار تن هیدروژن تولید خواهد شد.

نجفی عنوان کرد: مجتمع پتروشیمی ایلام دارای واحدهای فرایندی اتیلن، پلی‌اتیلن سنگین، گوگردزدایی خوراک و همچنین تمامی سرویس‌های جانبی مورد نیاز است.

وی با تاکید بر بکارگیری نیروهای بومی استان در پروژه ادامه داد: در شرایطی که توان و دانش فنی مورد نیاز در منطقه وجود داشته باشد به کارگیری نیروی انسانی غیر بومی انجام نمی‌شود.

رییس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس نیز در این نشست به نقش مهم و حیاتی شرکت هلدینگ خلیج فارس در تامین ارز کشور در سامانه نیما اشاره کرد و گفت: این شرکت ۸۷ درصد ارز نیمایی کشور را تامین می‌کند.

جواد گلی با بیان اینکه تحریم‌ها تاثیری در کاهش تولید مجتمع های پتروشیمی نداشته‌ بلکه در یک سال گذشته تولید محصولات پتروشیمی کشور نیز افزایش یافته است، تاکید کرد: پتروشیمی ایلام و هلدینگ خلیج فارس بیش از پیش به همراهی و حمایت اصحاب رسانه نیازمند است.

وی به راه‌اندازی قریب‌الوقوع واحد الفین پتروشیمی ایلام به همراه واحدهای لردگان و بیدبلند اشاره کرد و ادامه داد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها در دستور کار رییس جمهوری، وزیر نیرو و هلدینگ خلیج فارس بر اساس جدول زمان‌بندی در سال ۹۹ قرار گرفته‌اند و به زودی راه‌اندازی خواهند شد.

وی یادآور شد: حمایت از رسانه‌های محلی استان ایلام اولویت هلدینگ است و توسعه‌ فرهنگی بدون توجه به رسانه و نیروی انسانی ماهر به‌دست نمی‌آید.

گلی با بیان اینکه تعامل دوسویه فصل مشترک رسانه‌ها با روابط عمومی هر دستگاهی است، افزود: رسانه‌های استان و کشور اخبار امیدبخش حوزه پتروشیمی را بیش از پیش منتشر کنند.

مدیر کل روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس تاکید کرد: از جشنواره فصلی مطبوعات و تورهای خبری در شرکت پتروشیمی ایلام حمایت می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار