معاون عمرانی استاندار قزوین گفت:‌ در جلسه با معاون وزیر کشور مصوب شد ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مرمت پل‌های آسیب‌دیده از سیلاب و سایر حوادث طبیعی به استان قزوین تخصیص داده شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 13 October 2020

علی فرخزاد اظهار داشت: در جلسه‌ای که دیروز به همراه استاندار و مدیرکل مدیریت بحران با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور داشتیم، مصوب شد 30 میلیارد تومان اعتبار برای مرمت پل‌های آسیب‌دیده از سیلاب و سایر حوادث طبیعی به استان قزوین تخصیص پیدا کند که البته بیشتر این پل‌ها در مناطق روستایی قرار دارند و کار تردد را برای اهالی روستا مشکل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیل در 2 سال اخیر بیش از 300 میلیارد تومان به تاسیسات مختلف عمرانی در استان آسیب زده است، اضافه کرد: سیل جاری‌ شده در ابتدای فصل بهار 99 بیش از 57 پل و ابنیه فنی راهداری را تخریب کرد و حدود 24 میلیارد تومان به پل‌های ما خسارت زد.

فرخزاد ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر شد 3 میلیارد تومان بودجه برای تهیه تجهیزات مقابله با مواد شیمیایی در اختیار اداره کل مدیریت بحران استان قرار گیرد و همچنین نردبان 50 متری و مکانیزه آتش‌نشانی در اختیار سازمان آتش‌نشانی قزوین و مهرگان قرار گیرد تا بتوانند برای دفع آتش در برج‌ها و ساختمان‌های چند طبقه اقدام کنند.

معاون استاندار قزوین تخصیص 3 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فرودگاه خدمات کشاورزی قزوین را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد و گفت: این بودجه 3 میلیارد تومانی در راستای مقابله سریع با آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع طبیعی و همچنین خدمات‌رسانی به استان‌های حادثه‌دیده همجوار به عنوان استان معین در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

فرخزاد افزود: البته بودجه‌های تخصیص داده شده برای انجام پروژه‌های یادشده کافی نیستند و در برخی موارد مانند توسعه فرودگاه قزوین به مشارکت بخش خصوصی هم نیازمند هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار