فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه بنا به دلایل متعدد، سرقت‌های خرد در قزوین ۱۰ درصد افزایش یافته است گفت: قاعده تسامح صفر با سارقان را در قزوین اجرا کردیم.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 13 October 2020

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین،با تاکید بر اینکه استان قزوین جزو استان‌های بسیار امن سراسر کشور است اظهار داشت: طبق آمار متقن پلیس در کشف سرقت‌ها و دستگیری متخلفان آمار چشمگیری داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین ادامه داد: این در حالی است که وقوع سرقت‌های خرد در قزوین بنا به علل مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی 10 درصد افزایش یافته است.

دستگاه‌های متولی، فکری به حال سرقت اولی‌ها کنند

حاجیان تصریح کرد: تعدادی از سارقان دستگیر شده توسط پلیس نخستین بار دست به عمل هنجارشکنانه سرقت زده بودند که جامعه و دستگاه‌های متولی فرهنگی باید فکری به حال این افراد کنند.

وی خاطرنشان کرد: با اجرایی کردن قاعده تسامح صفر در پلیس استان قزوین، با هر گونه سرقتی اعم از خرد و کلان برخورد قاطع صورت گرفته و سپس خاطیان تحویل مراجع قضائی داده شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با تاکید بر اینکه پلیس در هوشیاری کامل به سر می‌برد و هیچ جای امنی برای سارقان در قزوین نیست گفت: برخورد قاطع پلیس با این سارقان باید زنگ خطری برای دیگران باشد تا حتی فکر ارتکاب جرم را به ذهن خود راه ندهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار