انتقادات از شماره 10 اوج گرفت؛
مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال در پایان ماه گذشته 8 میلیون پوند پاداش وفاداری از آرسنال دریافت کرد.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ 13 October 2020

به گزارش تابناک سمنان مسوت اوزیل، ستاره 31 ساله و آلمانی مدت هاست جایی در اندیشه های میکل آرتتا ندارد و از تاریخ هفتم مارچ و قبل از تعطیلی بازی های فصل قبل به علت شیوع ویروس کرونا، هنوز یک دقیقه هم در ترکیب توپچی ها بازی نکرده است. مسوت اوزیل با دریافت هفته ای 350 هزار پوند دستمزد، یکی از گرانقیمت ترین بازیکنان لیگ جزیره محسوب می شود.

 

 

اما نشریه دیلی میل مدعی شد در قرارداد جدید مسوت اوزیل که در ژانویه 2018 امضا شد، طرفین توافق کرده اند در صورت ماندن مسوت اوزیل تا سپتامبر 2020 این بازیکن مبلغ هنگفت هشت میلیون یورو دستمزد دریافت کند. به نظر می رسد این یکی از دلایل عدم تمایل این هافبک آلمانی به جدایی از آرسنال در تابستان بوده و مسوت اوزیل در لندن باقی ماند تا به راحتی این رقم قابل توجه را دریافت کند.

این هافبک 31 ساله که هنگام انتقال از رئال مادرید به مبلغ 42.5 میلیون پوند در سال 2013 گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ آرسنال لقب گرفت، هفته گذشته از لیست میکل آرتتا برای حضور در مرحله گروهی لیگ اروپا نیز کنار گذاشته شد. این در حالیست که به علت شیوع ویروس کرونا، باشگاه های بزرگ از جمله آرسنال مشکلات زیادی برای پرداخت دستمزد کارمندان و اعضای باشگاه خود دارند و بازیکنی بلا استفاده مانند مسوت اوزیل چنین دستمزد هنگفتی بدون بازده دریافت می کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار