تا یک ماه دیگر انجام خواهد شد؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در صورت رفع برخی مشکلاتی که برای زمین بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی وجود دارد تا یک ماه آینده کلنگ ساخت این بیمارستان بر زمین خواهد خورد.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 12 October 2020

علی فرخزاد در خصوص بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی اظهار کرد: بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی خصوصی است و با سرمایه‌گذاری یکی از بانک‌های عامل کشور ساخته خواهد شد.

وی افزود: با جلسه‌ای که با استاندار انجام شد برای مشکلات زمین بیمارستان در برگزاری مزایده و واگذاری آن راهکارهای خوبی ارائه‌شده است و درصورتی‌که این مشکلات رفع شود کلنگ زنی آن تا یک ماه دیگر انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: ساخت این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد انجام خواهد شد و امیدواریم بتوانیم شاهد ساخت این بیمارستان در سریع‌ترین زمان ممکن باشیم.

وی با بیان اینکه این بیمارستان با رویکرد توریست درمانی ساخته خواهد شد، ادامه داد: ۴۵ هزار مترمربع فقط برای محل اقامتی و هتل این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

فرخزاد اضافه کرد: این بیمارستان تخصصی است و سعی شده بتوانیم در آن بخش عمده‌ای از نیازهای استان قزوین و همچنین استان‌های هم‌جوار دیده شود.

وی در پایان با اشاره به ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین نیز یادآور شد: با هماهنگی‌هایی که با جناب نوبخت صورت گرفته امیدواریم به‌زودی شاهد فعال شدن ساخت این بیمارستان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار