محمد رشیدی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:حل مشکلات عمرانی و بهداشتی محله باغ نی و سه روستای مورد بازدید سه چشمه، چشمه باغ و ملاورد باید در اولویت و دستور کار جدی مسئولین قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 12 October 2020

محمد رشیدی در حاشیه بازدید از محله باغ نی و روستاهای ملاورد، چشمه باغ و سه چشمه به منظور رفع مشکلات عمرانی و بهداشتی این مناطق در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امروز از یک محله و سه روستا بازدید کردیم، محله باغ نی که با فاصله ی کوتاهی از فرمانداری و بلوار شهید بهشتی به علت حریم آبشوران دچار مشکلات جدی زیست محیطی و خطرات رفت و آمد از روی آبشوران است. از شهردار محترم منطقه قول مساعد برای ایجاد پل فلزی به منظور تردد شهروندان گرفتیم و در خصوص حل مشکلات بهداشتی شهرداری متعهد شد هر شب ماشین جمع آوری زباله را به صورت ویژه به این منطقه اعزام کند.

وی در ادامه بیان داشت: پوشش آبشوران هم یک مساله ی بسیار جدی است و پروژه ی آبشوران که بخشی از آن انجام و بخش دیگر آن باقیمانده است، حتما باید پیگیری شود، (اولویت ما این است که مردم در حریم به آبشوران نزدیک ترین فاصله را دارند.) امور آب حداقل باید بلوک های بتنی را مستقر تا از خطراتی که در منطقه و محل موجود است، جلوگیری شود. در مورد بازدید از  روستای ملاورد که با وجود نزدیکی به شهر و جمعیت بیست و چند خانواری با مشکل آب و راه رو به رو است، مقرر شد از چاهی که در نزدیکی آن و متعلق به یکی از ادارات استان است استفاده و یا تفاهمی ایجاد کنیم که یک لیتر ثانیه بر آب را به روستای ملاورد بیاوریم در غیر این صورت نیازمند حفر چاه و یا انتقال آب از آب شهری به این منطقه هستیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: برای آسفالت راه این روستا نیز در تلاشیم از محل اعتبارات استانی و ملی بودجه تخصیص دهیم. دو روستای دیگر چشمه باغ و سه چشمه است که متاسفانه آب خوبی به این دو روستا تزریق نمی شود و به صورت جدی مشکل آب شرب دارند، پس از این بازدید مدیریت محترم آبفای استان قول دادند کار را در اسرع وقت پیگیری و در صورت نیاز به حفر چاه، مجوز لازم از امور آب دریافت شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و بابت کمبود های موجود شرمنده ی آن ها هستیم، رفع نواقص را وظیفه ی مسئولین و دولتمردان خواند و گفت: ما باید پیگیر حل و رفع این نواقص برای مردمی که خالصانه در راه نظام و انقلاب جانفشانی کرده اند باشیم.

وی در پایان ضمن بر شمردن مشکلات دیگر این روستاها، بیان داشت: مشکل دیگر راه روستایی سه چشمه است (نزدیک به 4 کیلومتر است) جاده و راه روستایی خاکی و پر مشکل است که تردد از آن را سخت تر می کند قطعا در فصل زمستان و بارش نزولات آسمانی مشکلات آن مضاعف خواهد شد. بودجه این امر هم باید از محل اعتبارات استانی و ملی تخصیص یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار