گوجه فرنگی، سیب زمینی و سیب درختی در صدر فهرست پرمصرف‌ترین محصولات میادین میوه و تره بار تهران در نیمه نخست سال جاری جای گرفتند.
کد خبر: ۹۰۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۲ 12 October 2020

گوجه فرنگی، سیب زمینی و سیب درختی در صدر فهرست پرمصرف‌ترین محصولات میادین میوه و تره بار تهران در نیمه نخست سال جاری جای گرفتند.

به گزارش ایسنا طبق اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، در فصل‌های بهار و تابستان امسال، سیب درختی صدرنشین میوه‌هایی بود که شهروندان تهرانی آن را در سبد خرید خود قرار دادند و پس از این میوه پرتقاضا به ترتیب هندوانه، پرتقال، گیلاس، موز، خربزه، هلو، انگور، طالبی و گلابی در رتبه‌های دوم تا دهم قرار گرفتند.

براساس این گزارش، در بین سبزیجات و صیفی‌جات نیز به ترتیب گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز، خیار و انواع سبزی قرار دارند که از جایگاه ویژه‌ای در خریدهای روزانه و هفتگی شهروندان از میادین میوه و تره بار برخوردارند.

در مجموع پرمصرف‌ترین محصولات میادین میوه و تره بار به ترتیب گوجه فرنگی، سیب زمینی، سیب درختی،  پیاز، خیار،   هندوانه، پرتقال،  گیلاس، موز و خربزه است که  انواع گوجه فرنگی با قیمت هر کیلو ۲۹۰۰ تا ۵۸۰۰تومان، سیب زمینی هرکیلو ۲۸۰۰تومان،   انواع سیب درختی۸۰۰۰ تا ۸۸۰۰تومان، انواع پیاز ۳۰۰۰ تا ۳۳۰۰ تومان،   انواع خیار ۲۲۰۰ تا ۴۷۰۰تومان، هندوانه ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰تومان، موز ۱۶ هزارو۹۰۰ تومان و انواع خربزه با قیمت  ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار