کد خبر: ۹۰۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ 11 October 2020
 

 رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به طرح سوال از شهردار گفت: طبق قانون، در صورت استنکاف شهردار یا عدم اقناع عضو مطرح‌کننده سوال؛ پس از گذشت مهلت قانونی باید مراحل بعد که استیضاح است، انجام شود.

عبدالزهرا سنواتی در یکصد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۲۰ مهرماه) با دستور کار پاسخ شهردار به سوالات یکی از اعضای شورا برگزار شد، با اشاره به عدم حضور شهردار در این جلسه، اظهار کرد: شهردار اهواز باید دلیل عدم حضور خود در این جلسه را توضیح بدهد.

وی افزود: طبق قانون، در صورت استنکاف شهردار یا عدم اقناع عضو مطرح‌کننده سوال؛ پس از گذشت مهلت قانونی باید مراحل بعد که استیضاح است، انجام شود.

محمدجعفر فلسفی عضو شورای شهر اهواز نیز در خصوص عدم حضور شهردار در این جلسه اظهار کرد: شهردار موظف به حضور در این جلسه است. نمی‌شود شهردار پاسخ کتبی ارسال کند و در جلسه حضور پیدا نکند.

وی افزود: اگر قرار باشد هر شهرداری پاسخ‌ها را کتبی ارسال کند، اینکه جواب نیست.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: اگر اینگونه جلسه برگزار شود، ما این باب عدم حضور شهردار را باز کرده‌ایم و این راه را برای آینده باز کرده‌ایم.

محمدهادی قنوات دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز به عنوان عضو سوال‌کننده از شهردار اظهار کرد: انتظار داشتیم شهردار در این جلسه حضور پیدا کند اما اعلام کرد که کسالت دارد و پاسخ‌ها را کتبی ارسال کرد.

وی افزود: پاسخ‌ها را بررسی و در زمان تعیین‌شده نظر خود را اعلام می‌کنم. در صورتی که از پاسخ‌های شهردار قانع نشدم، اقدامات بعدی را انجام خواهم داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار