کد خبر: ۹۰۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 11 October 2020

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی سامان سهرابی مالک جدید باشگاه داماش گیلان ، امید هرندی به عنوان سرمربی جدید داماش گیلان معرفی و مشغول به کار شد.

میثم محبوب افزود:  امید هرندی پیش از این نیز در دو مرحله و در زمان حضور امیر عابدینی ، سابقه سرمربیگری داماش را برعهده داشت و با توجه به انتخاب مالک جدید، این مربی باسابقه امسال نیز هدایت تیم داماش را در لیگ دسته اول برعهده خواهد داشت.  

وی ادامه داد: همچنین قرار است تمرینات جدید تیم فوتبال داماش گیلان نیز از روز دوشنبه (فردا) ۲۱ مهر ماه با حضور امید هرندی سرمربی جدید این تیم و بازیکنان داماش انجام شود تا این تیم مراحل آماده سازی خود را برای حضور در لیگ دسته اول سپری کند.

وی در خصوص انتقال امتیاز مالکیت باشگاه داماش به سامان سهرابی نیز اشاره و بیان کرد: مراحل اداری این انتقال در حال انجام است و این امر مراحل پایانی خود را طی می کند که در موازات انتقال امتیاز نیز، سرمربی داماش انتخاب شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه انتقال امتیاز مالکیت باشگاه از اسماعیل حاجی پور به سامان سهرابی مراحل پایانی اداری قرار دارد و پروانه فعالیت مالکیت جدید داماش گیلان در آستانه صدور از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان است، تصمیم گرفته شد تا با مشخص شدن سرمربی جدید تیم تمرینات داماش آغاز شود.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر مبنی به عدم پرداخت طلبشان از سوی داماش اشاره و خاطرنشان کرد: طبق گفته مسئولان داماش ، بدهی این باشگاه به حساب فدراسیون فوتبال واریز شده و شاید تاکنون به حساب این باشگاه واریز نشده و به طور حتم بدهی باشگاه داماش در این خصوص تسویه شده است.

امید هرندی ۵۶ ساله فوتبال خود را از تیم نفت رشت آغاز و سپس به عنوان دروازه بان در تیم های سپیدرود رشت و استقلال شهرداری رشت ادامه داد و به عنوان مربی نیز در تیمهای پگاه و داماش گیلان فعالیت داشت.

تیم فوتبال داماش گیلان فصل گذشته با خرید امتیاز تیم لیگ دسته اولی اروند خرمشهر در این مسابقات حضور یافت و در نهایت با کسب ۴۲ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار گرفت و سهمیه خود را حفظ کرد.

     
  •  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار