کد خبر: ۹۰۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱ 11 October 2020

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: استان قزوین در رشته های فرز CNC، تراش CNC، طراحی فضای سبز، مکاترونیک، جواهرسازی، آشپزی، جوشکاری، فناوری خودرو و رباتیک این دوره از مسابقات ملی مهارت دارای نماینده است.

محسن مددی افزود: رقابت های این دوره از مسابقات ملی مهارت در رشته ها مکاترونیک، رباتیک و طراحی فضای سبز به شکل تیمی و ۲ نفره برگزار می شود و رقابت ها در سایر رشته ها به شکل انفرادی دنبال خواهد شد.

این مسوول با بیان اینکه برای نخستین بار است که قزوین در 9 رشته از مسابقات ملی مهارت دارای نماینده است، گفت: تیم ها و نفرات اعزامی از استان قزوین به مسابقات ملی مهارت انتخاب شده و تمرینات خود را دنبال می کنند.

وی اظهار داشت: مسابقات رشته رباتیک به میزبانی قزوین برگزار می شود اما به دلیل شرایط کرونا هنوز زمان دقیق برگزاری آن مشخص نشده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین خاطرنشان کرد: مسابقات ملی مهارت هرساله با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت و کارآفرینی و شناسایی جوانان نخبه و دارای استعداد در رشته های مهارتی و در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

مسابقات ملی مهارت امسال در ۲۸ رشته در حال پیگیری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار