جانشین فرمانده ناجا، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و اگر کسی بخواهد امنیت را مخدوش کند، برابر قانون با مخلان امنیت قاطع و شدید برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 08 October 2020

به گزارش تابناک تبریز، قاسم رضایی امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، ضمن تسلیت و تعزیت اربعین حسینی (ع)، اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌های اثرگذار در تاریخ انقلاب بوده و با تقدیم بیش از 9 هزار شهید، دین و وظیفه خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده است.

وی افزود: ما مدیون و ممنون شهدا هستیم و از خدا می‌خواهیم که ادامه‌دهنده خوبی برای راه شهدا باشیم و همیشه پشتیبان ولایت و رهبری بوده باشیم.

این مقام ارشد انتظامی، تصریح کرد: نیروی انتظامی با نگاه به ولایت تمام تدابیر و برنامه‌های خود را بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برنامه‌ریزی کرده و جلب رضایت معظم‌له و مردم مهم‌ترین هدف در ناجاست.

رضایی به اقدامات اخیر ناجا اشاره و یادآور شد: در موضوع مقابله با اراذل و اوباش که یکی از مطالبات مردم بود اقدامات خوبی انجام گرفته و این کار تداوم خواهد داشت.

جانشین فرمانده ناجا پیشگیری از جرائم را مهم عنوان و اضافه کرد: در بحث پیشگیری از سرقت کارهای خوبی انجام گرفته و این موضوع جزو اولویت‌های ماموریتی نیروی انتظامی قرار دارد.

وی به اهتمام سردار اشتری در بحث معیشت کارکنان و رسیدگی به مشکلات پرسنل اشاره کرد و متذکر شد: برابر دستور فرمانده ناجا رسیدگی به مشکلات کارکنان و ارتقاء معیشت جزو اولویت‌های کاری فرماندهان و مسوولان است.

رضایی، هدف از سفر به استان را بازدید از نوار مرزی استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی عنوان و ادامه داد: در موضوع مناقشه بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، مرزبانی نیروی انتظامی با آمادگی و هوشیاری مسئله را پیگیری کرد و تذکرات لازم به مرزبانان هر دو طرف داده شد تا از اصابت سهوی گلوله‌ها و راکت‌ها به خاک مقدس جمهوری اسلامی جلوگیری کنند.

جانشین فرمانده ناجا از حمایت‌های ائمه جمعه سراسر کشور از عملکرد ناجا تشکر و تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و اگر کسی بخواهد امنیت را مخدوش کند، برابر قانون با مخلان امنیت قاطع و شدید برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گزارشی از عملکرد پلیس استان را ارائه و از پشتیبانی معنوی امام جمعه تبریز از انتظامی استان و نیز تعامل و همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌ها در برقراری نظم و امنیت مطلوب در آذربایجان‌شرقی تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار