از شروع تا پایان طرح سالمسازی دریا 45 (41 مرد و مابقی زن)نفر به علت غرق شدگی جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد کاهش داشت.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷ 07 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، علی عباسی با اعلام این خبر گفت:از شروع تا پایان طرح سالمسازی دریا 45 نفر به علت غرق شدگی جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد کاهش داشت.

وی افزود: مرداد ماه با 14 ، شهریور با 14 ، تیر با 9 و خرداد با 8 نفر به ترتیب ماه هایی بودند که غرق شدگی در آن ثبت شده است.

عباسی گفت:براساس آمار ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی، شهرستان‌های بابلسر با 13 و نوشهر با 7 ،چالوس با 6 دارای بیشترین غرقی ، شهرهای ساری، جویبار ، میاندرود شهرهایی بدون آمار غرقی اعلام شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت :21 تا30 سال سن با 24 مورد بیشترین و 41تا 50 سال با 2 مورد کمترین سن غرق شدگی گزارش شده است.

وی افزود:بر اساس گزارش ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی استان 76 درصد از غرق شدگان غیر بومی و ما بقی بومی هستند.

عضو شورای قضایی استان به تفکیک محل غرق شدگان را 31 نفر خارج از طرح ، 8 نفر بخش خصوصی ،5 نفر منطقه غیر قابل پوشش ، یک نفر هم داخل طرح اعلام کرد و افزود : بیشتر مغروقین با وجود توصیه ها و هشدارهای مکرر، محدوده های ایمن سازی نشده و خارج از طرح را برای شنا انتخاب کرده بودند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار