مهدی یحیایی :
به گزارش تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از اجرای ۱۰۵ مورد بازرسی از صنوف لوازم‌یدکی خودرو در استان خبر داد و گفت: ۱۵ پرونده تخلف در این بازرسی‌ها ثبت‌شده است.
کد خبر: ۹۰۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 07 October 2020

چگونه طول عمر قطعات خودرو را افزایش دهیم؟ - اخبار خودرو

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان پیش از ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان با اشاره به اجرای ۱۰۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی لوازم‌یدکی در استان اظهار داشت: این طرح نظارتی باهدف جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در سطح استان اجرایی شده است.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت عموم مردم برای مقابله با تخلفات صنفی بیان کرد: شماره تلفن گویای ۱۲۴ ستاد سامانه خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آماده دریافت گزارش‌ها مردمی است.

مهدی یحیایی بابیان اینکه در این بازرسی‌ها ۱۵ فقره پرونده تخلف از صنوف مرتبط با لوازم‌یدکی خودرو در سمنان تشکیل‌شده است، خاطرنشان کرد: گران‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه و عدم صدور برگ خرید از تخلفات مهمی است که در این حوزه کشف‌شده است.

یحیایی با اشاره به ارسال پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی بیان کرد: صدور حکم نهایی برای متخلفان بر عهده تعزیرات حکومتی استان سمنان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار