رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین خبر داد؛
پیمان نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر از هموطنان ما با علائم قطعی این بیماری فوت کردند و مجموع فوتی‌ها بر اثر ابتلا به کرونا به ۶۶۸ نفر افزایش یافته که آمار بالایی است.
کد خبر: ۹۰۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 07 October 2020

پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت استان قزوین به لحاظ کرونا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۶۱ بیمار جدید کووید۱۹ در سطح بیمارستان‌های استان بستری شدند که نسبت به روزهای گذشته مجددا یک خیز افزایشی بالغ بر ۲۰ نفر داشته است.

 وی افزود: هم اکنون آمار کل بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان به ۳۱۵ نفر رسیده که از این تعداد ۷۴ نفر در بخش‌های  مراقبت‌ ویژه بستری بوده و ۴۱ نفر نیز به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به افزایش بیماران نیازمند به خدمات ویژه، اکنون ۲۵ بیمار در بخش‌های دیگر بیمارستان‌های استان نیازمند تخت‌ ویژه آی سی یو هستند.
 
احتمال تمدید محدودیت‌های کرونایی در قزوین
 
وی در ادامه به آمار فوتی‌های ناشی از کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر از هموطنان ما با علائم  قطعی این بیماری فوت کردند و مجموع فوتی‌ها بر اثر ابتلا به کرونا به 668 نفر افزایش یافته که آمار بالایی است.
 
این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به ادامه شرایط فعلی، نیاز ما برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف مردم بسیار بیشتر است؛ ضمن اینکه با توجه به شرایط موجود و عدم بهبودی وضعیت بستری‌ها در سطح استان، توصیه ما به ستاد استانی کرونا قطعاً در جلسه بعدی ادامه محدودیت خواهد بود.
 
وی در پایان بیان کرد: متاسفانه علی‌رغم ایجاد محدودیت‌های اعمال شده آن چیزی که در دید اجتماعی و از سوی همکاران حوزه بهداشتی مشاهده می‌شود، این است که محدودیت‌ها به درستی توسط اصناف مختلف رعایت نشده و این باعث می‌شود ما در هفته‌های بعدی نیز با کاهش آمار روبه‌رو نباشیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار