حجت الاسلام سلامی گفت: ویژه برنامه های متعددی به مناسبت دهه آخر ماه صفر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ 07 October 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «احمد سلامی»، با اعلام ویژه برنامه های دهه آخر صفر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به خبرنگاران گفت: پس از اقامه نماز مغرب و عشا از 16 تا 26 مهر جاری هر شب در صحن این حرم مطهر برنامه سخنرانی و مرثیه سرایی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ (ع) افزود: ۲ مسابقه نیز در طول دهه آخر صفر در فضای مجازی به مناسبت اربعین حسینی از ۱۷ تا ۲۱ مهر و یک مسابقه دیگر به مناسبت ۲۸ صفر از ۲۲ تا ۲۵ مهر در بخش مسابقات پایگاه اینترنتی این حرم مطهر به آدرس shahecheragh.ir/mosabeghat بارگذاری خواهد شد.

وی اضافه کرد: از 15 مهر نیز توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان با مشارکت موقوفه «معزالوزاره» آغاز شده که از شبستان «امام خمینی(ره)» بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام سلامی اعلام کرد: در روزهای 15 و ۱۶ مهر برای کودکان، برنامه هایی همچون اوریگامی، نقاشی، بیان داستان و ... با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بوستان «کودک» حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به سایر برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام گفت: نمایشگاه «اربعین» در صحن این حرم مطهر از ۱۶ تا ۲۰ مهر و کارگاه هنری «پیامبر رحمت (ص)» در ۲۳ مهر در سالن «شهید آیت الله دستغیب» برپا خواهد شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ (ع) اعلام کرد: و اجرای برنامه برای روشن دلان موسسه «یاوران شب چراغ» در ۲۴ مهر، پخش زنده «رادیو حرم» هر روز صبح و بعد از ظهر، اعزام گروه «هادیان نور» به روستاهای محروم در دهه آخر صفر و ... از دیگر برنامه های این ایام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار