رئیس اداره صمت دهلران:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۳ پرونده تخلفات صنفی به ارزش یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان در شهرستان دهلران تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۰۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 07 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مرتضی مهدوی اظهار کرد: مهم‌ترین تخلفات این صنوف عدم درج قیمت، کم فروشی و گران فروشی بوده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۲۵ گشت مشترک با دستگاه‌های مرتبط و تعداد سه هزار بازرسی توسط بازرسین این اداره و اتاق اصناف از بازار دهلران صورت گرفته است.

مهدوی افزود: نظارت جدی بر بازار و کنترل قیمت‌ها از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار بازرسان این اداره قرار گرفته و قطعاً با جدیت و مطابق قوانین با هر گونه تخلف صنفی برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۸۸ تن برنج، ۱۳۸ تن شکر و ۱۲ تن گوشت منجمد اقلام اساسی برای تعادل بخشی قیمت‌ها در بازار با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان دهلران دو هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند.

مهدوی افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه کم فروشی، گرانفروشی و تخلف اصناف را با سامانه ۱۲۴ گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان بازرسان این اداره موضوع را پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی کنند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار