استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: برای یادمان شهدای شرهانی بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته و امیدواریم این پروژه امسال تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 07 October 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی  اظهار کرد: سال گذشته در چنین روزهایی بالغ بر ۳۲۰ هزار نفر در شبانه روز از مرز مهران تردد داشتند و امروز از اینکه بیماری منحوس کرونا ما را از این مهم بازداشته است ناراحت هستیم و حسرت می‌خوریم.

وی ادامه داد: دل همه ما برای آن روزها تنگ شده است و دقیقاً مثل اینکه چیزی گم کرده‌ایم، اما شیوع بیماری کرونا و پروتکل‌های ابلاغ شده دو کشور ایران و عراق تردد زوار اربعین را در مرزها ممنوع کرده است ولی همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی امر کردند امسال مردم اربعین را در منزل و خانه‌های خود برگزار می‌کنیم.

سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که امسال اربعین را به خانه‌های خود می‌آوریم، گفت: امسال اربعین مردم به شکل مقتضی در خانه‌های خود و یا چون عزاداری‌های دهه اول محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنند.

اختصاص ۴ میلیارد تومان برای ساماندهی گلزار شهدای صالح آباد

وی در ادامه با تاکید بر حفظ آثار شهدا و انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی گفت: در این راستا مجموعه فرهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در فاز یک به اتمام رسیده و برای فاز دو اعتبار خوبی گذاشته شده است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: و در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان، چهار میلیارد تومان برای ساماندهی گلزار شهدای صالح آباد تصویب شده است.

وی افزود: برای یادمان شهدای شرهانی بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته و امیدواریم این پروژه امسال تکمیل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار