کد خبر: ۹۰۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ 06 October 2020

 

به مناسبت اربعین حسینی لوگوی همه شبکه های خطی معاونت فضای مجازی صداوسیما حال و هوای اربعین می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت فضای مجازی، همزمان با اربعین حسینی لوگوی همه شبکه های خطی معاونت فضای مجازی صدا و سیمای جمهوری اسلامی اربعینی شده و زیرنویس ها متناسب با اربعین تهیه و پخش می شود.
در شبکه نوا نیز حدود ۱۴ ساعت کلیپ با موضوع اربعین و امام حسین(ع) پخش و تکرار خواهد شد.

معاونت فضای مجازی برای شبکه جوانه متناسب با کودکان و نوجوانان که مخاطبان این شبکه هستند وله های عزاداری تدارک دیده و در شبکه شیران که ویژه ایران پیشرفته است وله ها و کلیپ هایی تهیه و پخش خواهد شد. همچنین در شبکه لبیک ویژه این ایام برنامه ها ونیز زیارت اربعین  پخش خواهد شد.

 

«زیارت نیابتی» در شبکه های مجازی

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و به دنبال تصمیم ستاد ملی مبارزه کرونا جهت حفظ سلامتی هموطنان و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام امسال مراسم پیاده روی اربعین حسینی برگزار نخواهد شد.
بر این اساس معاونت فضای مجازی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  طرحی به نام «زیارت نیابتی» را تا ۱۸ مهر اجرا می کند.
 طبق این طرح زائران عراقی و بومیان کربلا نائب الزیاره ایرانی هایی می شوند که امسال به دلیل شرایط کرونایی نتوانسته اند به نجف اشرف و کربلا مشرف شوند.
 مردم می توانند با مراجعه به سامانه  www.ziarat۹۹.ir در این طرح ثبت نام کرده و عکس ها و دلنوشته های خود را از طریق زائران عراقی و ساکنان بومی کربلا به عتبات عالیات ارسال نمایند.

 

پخش زنده حال و هوای عتبات در ویژه برنامه اینترنتی اربعین

شبکه اینترنتی سپهر رسانه همزمان با فرا رسیدن ایام زیارتی اربعین حسینی ویژه برنامه «اینترنتی اربعین» را برای مخاطبان خود پخش خواهد کرد
علاقه مندان به اخبار و تصاویر مراسم اربعین حسینی می توانند هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۱ به صورت زنده و مستقیم از حال و هوای عتبات عالیات در عراق و سوریه مطلع شوند  در این برنامه کارشناسان مذهبی از نقاط مختلف جهان به بررسی تاثیر راه پیمایی اربعین حسینی در بیداری اسلامی و وحدت مسلمانان خواهند پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار