رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دادسرا پیشانی دستگاه قضایی است و از همه ی قضات انتظار می رود که با صلابت و اقتدار با فساد مبارزه کنند و در این راه بدون توجه به تهدید ها و تطمیع ها، محکم و استوار گام بردارند.
کد خبر: ۹۰۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ 06 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی در نشست با قضات دادسرای عمومی و انقلاب اراک افزود: جایگاه قضاوت جایگاه بسیار فاخری است که در آن باید حقوق همه ی مردم و تمام حقوق مردم رعایت شود، بنابراین مبادا در کلام و رفتارتان تندی و خشم باشد ،بلکه حتی در برخورد با مجرمین او را تکریم کنید اما با قلم خود سخت و محکم با آن ها برخورد کنید.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی یادآورشد: قضات می توانند با تشکیل کارگروه های علمی و پژوهشی در دادسرای اراک با بحث پیرامون مسائل و مشکلات در حوزه ی پرونده های کیفری به یک جمع بندی دست یافته و ایده هایی را به مدیران قضایی اعلام کنند تا با برنامه ریزی مناسب و برگزاری کلاس های اموزشی و کاربردی به این پیشنهادات و ایده ها رسیدگی کرده و جامه عمل بپوشانیم.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: با هرگونه تخلف در حوزه ی وکلا، کارشناسان رسمی و ضابطین برخورد قاطع داشته باشید زیرا افرادی که در ارتباط با قوه قضائیه فعالیت می کنند باید کاملا قانون مدارانه رفتار کنند و قضات با مراقبت و حساسیت بالا باید از عرض و آبرو دستگاه قضایی محافظت کنند.
وی افزود: مجموعه ی قضایی همواره حامی و پشتیبان قاضی مقتدر، ساعی، سالم و تلاشگر است و در راستای ارتقاء و ترفیع این قضات قدم برمی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار