منظور اشکان چه شخص و کدام جریان است؟
او در فصل قبل لیگ برتر هم چندان عملکرد درخشانی نداشت و بازیکنان زیادی در پست او از وی بهتر بودند. مشخص نیست اشاره اشکان دژاگه به کدام شخص یا ماجراست که آن را موذیانه تعبیر کرده؟!
کد خبر: ۹۰۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷ 05 October 2020

اشکان دژاگه پس از اینکه در لیست دراگان اسکوچیچ حضور نداشت، استوری عجیبی را منتشر کرد

به گزارش تابناک سمنان دراگان اسکوچیچ، نام 23 مرد انتخابی خود برای دو بازی دوستانه ماه مهر با ازبکستان و مالی را به فدراسیون اعلام کرد. اشکان دژاگه، بازیکن باشگاه تراکتور در لیست سرمربی کروات حضور ندارد. او در فصل قبل لیگ برتر هم چندان عملکرد درخشانی نداشت و بازیکنان زیادی در پست او از وی بهتر بودند. 

مشخص نیست اشاره اشکان دژاگه به کدام شخص یا ماجراست که آن را موذیانه تعبیر کرده؟!

 اشکان دژاگه در حالی واکنش عجیبی به نبودن اسمش در لیست دراگان اسکوچیچ داشت که اوج تمرکز رسانه ها و مردم روی بازی پرسپولیس - النصر به آن شکل دیده نشد.

حمله زشت و عجیب دژاگه به تیم ملی بعداز خط خوردن

اشکان دژاگه در استوری اینستاگرام خود نوشت: خطاب به تیم ملی فوتبال، با بازی‌های موذیانه تان موفق باشید، خوشحالم عضوی از این بازی نیستم.
با این واکنش، احتمالا دیگر شاهد حضور اشکان دژاگه در تیم ملی ایران نباشیم. اشکان دژاگه اولین بار از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد و مدتها مهره فیکس و ثابت تیم های ملی بود اما دیگر نمی توان او را در سطح بازیکنان تراز اول ایران دید. او حتی وقتی تیم باشگاهی نداشت خن توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت می شد و گویا حالا هم توقع داشته ، طبق روال به تیم ملی دعوت شود اما گویا دوره او با پیراهن تیم ملی ایران گذشته است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار