مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان از مردم خواست در تعطیلات آخر هفته و اربعین حسینی به این شهرستان سفر نکنند.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 05 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر محمدرضا حجتی افزود: به دلیل گسترش بالای ویروس کرونا در این شهرستان، از پذیرایی مهمانان در تعطیلات پیش رو معذوریم.
وی یادآورشد: به دلیل اینکه جمعیت سالمند شهرستان فراهان بالا است و در صورت ابتلا این گروه، وضعیت وخیم تری در شهرستان شاهد خواهیم بود از هموطنانی که سال های گذشته برای برگزاری مراسم اربعین سید و سالار شهیدان به فراهان سفر می کردند، تقاضا داریم به هیچ عنوان به این منطقه سفر نکنند و صرفا این مراسم را به صورت مجازی و یا در منازل خود برگزار کنند.
وی تاکید کرد: یکی از دلایل افزایش آمار مبتلایان به کرونا، رفت و آمد و مسافرت های تعطیلات شهریورماه بوده که متاسفانه در اثر این کار، موج سوم دامن گیر کشور و استان شد.
وی یادآورشد: موج سوم بسیار شدیدتر از موج های قبلی است و کادر بهداشت و درمان با تلاش های فراوان برای حفظ جان بیماران، متاسفانه در مواقعی کاری از دست آنها بر نمی آید و همین امر فشار روحی بسیار زیادی به کارکنان وارد می کند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان گفت: مردم باید رعایت پروتکل های بهداشتی ازقبیل استفاده صحیح از ماسک، شست و شوی مرتب دست ها، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از برگزاری مهمانی ها، عدم حضور در اجتماعات و عدم مسافرت ها را مدنظر قرار دهند تا با حفظ سلامت خود و اطرافیان باری از روی دوش کادر بهداشت و درمان خسته و تلاشگر بردارند.
دکتر حجتی یادآور شد: متاسفانه در موج سوم این بیماری شاهد افزایش بالای مبتلایان و میزان متوفیان هستیم و جای سوال دارد که با وجود این میزان آمار بسیار بالا چرا هنوز افرادی غفلت کرده و به جان خود و خانواده و سالمندان اهمیت نمی دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار