دادستان کرمانشاه خبر داد:
دادستان کرمانشاه از برخورد با نمایندگی های متخلف فروش لوازم خانگی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 05 October 2020

به گزارش خبرنگار  تابناک کرمانشاه شهرام کرمی دادستان کرمانشاه در جمع اصحاب رسانهبااشاره به وصول گزارشاتی مبنی بر تخلف برخی نمایندگی های فروش لوازم خانگی در کرمانشاه، اظهار کرد: اخیرا گزارشاتی مردمی دریافت کرده ایم مبنی بر اینکه برخی از نمایندگی فروش لوازم خانگی در کرمانشاه اقدام به دریافت وجه از مشتریان خود می کنند، اما کالایی تحویل خریدار نمی دهند.

وی تصریح کرد: متاسفانه این واحدهای صنفی متخلف حتی علیرغم گذشت چندماه از دریافت وجه خریداران، از تحویل کالا به مشتریان خودداری می کنند.

دادستان کرمانشاه افزود: باتوجه به اینکه تاکنون شکایت متعددی در این رابطه به دادسرای عمومی و انقلاب استان شده، لذا دستگاه قضایی با جدیدت به این مسئله ورود می کند.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای مواد 28 قانون نظام صنفی و ماده 114 قانون آئین دادرسی کیفری و همچنین مواد ۲۲ و ۲۹۰ قانون آئین دادرسی کیفری به منظور صیانت از حقوق عامه از پلیس نظارت بر این امکان و اداره کل تعزیرات استان می خواهیم که نسبت به پلمب این واحدها اقدام کند.

کرمی تاکید کرد: از آنجایی که این اقدام نمایندگی های فروش لوازم خانگی مصداق تضییع حقوق عمومی است و نارضایتی مردم را بدنبال داشته، لذا پیگیری آن را با جدیدت در دستور کار قرار می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی پرونده در این رابطه در دادسرای استان تشکیل شده که در حال رسیدگی به آنها هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار