رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه استان ایلام از اعمال محدودیت های ترافیکی در هفت ایستگاه کنترلی توسط ماموران پلیس راه استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 04 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا همتی زاده اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا در کشور، امسال راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به دلیل پیشگیری از اپیدمی این بیماری منحوس برگزار نمی‌شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام افزود: تمامی مبادی ورودی و خروجی محورهای پنج گانه استان در هفت ایستگاه کنترلی تحت نظارت پلیس راه استان قرار گرفته و اجازه تردد به خودروهای حامل زائران که قصد تردد به مرز مهران را دارند داده نخواهد شد.

وی ادامه داد: در سال جاری هیچ گونه برنامه‌ای برای برپایی موکب ها و همچنین خدمات رسانی و پذیرایی به زائران عزیز در شهرستان مهران وجود ندارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تعداد ۴۰ تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی در همه محورها ارتباطی استان حضور داشته و رفتارهای ترافیکی رانندگان را مورد پایش ترافیکی قرار می‌دهند.

همتی زاده با اشاره به اینکه پل زائر شهرستان مهران مسدود شده و اجازه تردد به وسایل نقلیه غیر مجاز داده نمی‌شود، گفت: از عاشقان و دلسوختگان حسینی تقاضا داریم با توجه به شرایط اعلام شده توسط مسئولان کشوری و عدم پذیرش زائر توسط کشور عراق از مراجعه به مرز مهران خودداری و رنج سفر ناتمام را بر خود تحمیل نکنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار