اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از آغاز مرحله دوم توزیع لاستیک یارانه ای به قیمت مصوب کارخانه در بین تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ 30 September 2020

 

 

مرحله دوم توزیع لاستیک یارانه ای در بین تاکسیرانان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به سیاست های حمایتی شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین در رفع دغدغه های تاکسیرانان، توزیع دومین مرحله بسته حمایتی لاستیک یارانه ای برای تاکسی های سمند، پژو و پراید در سال جاری آغاز شده که به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.  

وی ادامه داد: لاستیک حمایتی در نظر گرفته شده که در راستای حمایت از کالای ایرانی و از مارک داخلی است، به طور متوسط در حدود 35 درصد ارزان تر از قیمت بازار می باشد و اولویت دریافت برای آن دسته از تاکسیرانانی است که در 6 ماه گذشته لاستیک یارانه ای دریافت نکرده و دارای پروانه فعالیت معتبر از سازمان تاکسیرانی باشند.

عرشیان یادآور شد: از آغاز توزیع بسته حمایتی لاستیک به قیمت کارخانه، تا کنون بیش از 85 درصد از رانندگان تاکسی موفق به دریافت لاستیک شده اند و افراد باقی مانده نیز با در دست داشتن مدارک مورد نیاز تا پایان هفته جاری می توانند به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار