بانک ها باید حامی تولید و صنعت باشند:
به گزارش تابناک سمنان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه ۵۴ واحد تکمیلی در استان وجود دارد، گفت: رسیدگی به ۱۱ مورد پرونده این تملک‌ها باید از خارج استان پیگیری شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 29 September 2020

معاون استاندار سمنان صبح چهارشنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه بانک‌ها باید حامی تولید و صنعت باشند، بیان کرد: متأسفانه همچنان ۵۴ واحد تملیکی در استان سمنان وجود دارد.

وی با بیان اینکه بانک‌ها به سرعت تکلیف واحدهای تملیکی را روشن سازند، تاکید کرد: بانک‌های عامل استان به صورت جدی به این مهم‌ورود کرده و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند و گزارش هفتگی از وضعیت روند پیگیری و ساماندهی واحدهای تملیکی استان، به صورت مستمر به کارگروه ستاد تسهیل ارائه شود.

علی رضا شریفی نژاد با بیان اینکه مسائل پیرامون تولیدی و همچنین حمایت از صنعت در دستور کار بانک‌ها باشد، ابراز کرد: مسائل ۴۳ واحد تملک شده در درون استان و ۱۱ مورد دیگر باید از خارج استان سمنان پیگیری شود تا شاهد رفع موانع تولید باشیم.

شریفی نژاد بیان کرد: تمامی ۵۴ واحد تملیکی استان در حیطه کاری بانک‌های عاملی است که به صورت فعال و مطلوب در بحث تسهیلات رونق تولید حضور دارند که باید مسئله را درون استان حل کرد.

وی گفت: امید است با ورود به بحث ساماندهی واحدهای تملیکی، راکد، بحرانی و در حال تعطیلی استان، شاهد رونق تولید، رشد شاخص‌های اقتصادی استان، توسعه صنعت و روند کاهشی در بحث رکود تولید و تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار