سردار سید صادق حسینی :
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: گر خام فروشی در کشور صورت نگیرد و خودمان فرآوری محصولات را انجام دهیم می‌توانیم صادرات بیشتری داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 28 September 2020
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک در کردستان، سردار سید صادق حسینی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس که ظهر امروز در سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: اساس انقلاب بر مبنای تأمین نیازمندی‌های مردم، اجرای عدالت و رفاه برای آحاد جامعه است.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس در هشت سال و جنگ تحمیلی همه مردم با همه توان خود در برابر دشمنان ایستادگی کردند.
سردار حسینی با بیان اینکه، ایمان به خداوند و هدف گذاری برای شکست دشمن از مهمترین اصول جنگ تحمیلی بود، گفت: امروز شاهد جنگ اقتصادی و یک جنگ فرهنگی هستیم و دشمن می‌خواهد با جنگ فرهنگی علیه خانواده‌ها فرهنگ اسلامی را در کشور از بین ببرد.
وی عنوان کرد: یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری توسعه همه جانبه اقتصاد است و اینکه خام فروشی در کشور صورت نگیرد و به همین دلیل همه ما باید در این راستا تلاش بیشتری داشته باشیم.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: کشور ما ابتدا نیاز به سرمایه گذاری دارد و بعد نیاز به تولید و بازاریابی دارد.
وی با بیان اینکه تولیدکنندگان امروز با کار آفرینی و اشتغالزایی سربازان جبهه تولید هستند، گفت: اگر خام فروشی در کشور صورت نگیرد و خودمان فرآوری محصولات را انجام دهیم می‌توانیم صادرات بیشتری داشته باشیم.
سردار حسینی گفت: متأسفانه پول کشور ما امروز هیچ اعتباری ندارد و به صورت شناور درآمده است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: اگر جنگ تحمیلی را الگو قرار دهیم می‌توانیم بیشتر از آنچه که امروز شاهد آن هستیم، پیشرفت داشته باشیم.
وی ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت سیستم بانکی در راستای کمک به رونق تولید در کشور، افزود: بانک‌ها باید با روی باز به سراغ تولید کنندگان بروند.
سردار حسینی با بیان اینک باید فضا را برای مدیران و مسئولان تنبل و ناکارآمد تنگ کنیم، گفت: باید دست به دست هم داده و با تشدید نظارت‌ها، از افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار جلوگیری کنیم.
کمک به تولید نیازمند نگاه جهادی و استفاده از فرهنگ دفاع مقدس است
محمد دره وزمی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس که ظهر امروز در سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: هدف از این برنامه یادبودی از دفاع مقدس و ایثار رزمندگان جبهه‌های جنگ است.
وی افزود: باید همیشه یاد شهدا و از خود گذشتگی آن‌ها را به یاد آوریم تا نکند که غفلتی در انجام وظایف محوله اداری داشته باشیم.
رئیس سازمان صمت کردستان افزود: امروز با تحریم‌های ناعادلانه کشور ما درگیر جنگ اقتصادی است و هدف دشمن این است که بر مردم ایران فشار وارد شود.
وی عنوان کرد: این جنگ اقتصادی هم خود سربازان و رزمندگانی دارد که شامل افرادی می‌شود که علی رغم تمام سختی‌ها در حال تولید کالا هستند.
دره وزمی با اشاره به اینکه، تنها راه مقاوم کردن اقتصاد کشور حمایت از تولید است، گفت: کسانی که تولید کننده هستند در امر افزایش امنیت اقتصادی، آرامش روانی و اقتدار اقتصادی کشور تلاش می‌کنند تا از فشار اقتصادی مردم کم کنند.
وی با بیان اینکه کار تولید به معنای پاسداری از خون شهدا است، بیان کرد: مؤلفه اول بیانیه گام دوم انقلاب بر امر حمایت از تولید و اقتصاد است.
رئیس سازمان صمت کردستان افزود: امروز به همت فعالان اقتصادی استان کردستان روزانه ۵۰ کامیون تولید مواد پتروشیمی دارد.
در ادامه این جلسه عبدالله کاردانی رئیس خانه صنعت و معدن کردستان بیان کرد: امروز در کشور سرباز‌هایی داریم که هیچ وقت جنگشان تمام نمی‌شود و این سربازان عرصه تولید و توسعه کشور هستند که همیشه آماده مبارزه با فقر هستند.
وی گفت: آمریکا و غرب از همان ابتدای پیروزی انقلاب کشور را تحریم کرده‌اند، اما با همت سربازان عرصه تولید نتوانسته‌اند کشور را به زانو دربیاورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار