کد خبر: ۹۰۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 28 September 2020
اعتمادآنلاین : فاطمه کروبی طی گفتگویی به تشریح آخرین وضعیت جسمانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی بعد از عمل جراحی پرداخته است.
فاطمه کروبی همسر حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی طی گفتگویی در خصوص وضعیت همسر خود بعد از عمل جراحی، اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته گذشته، آقای کروبی متاسفانه در پی زمین‌خوردگی و ضربه سنگین ناشی از آن، دچار آسیب در ناحیه کمر شدند و از همان زمان پزشک ارتوپد و همچنین پزشک اطلاعات تا آنجا که امکان انجام مراقبت‌های پزشکی و درمانی در منزل وجود داشت، زحمت کشیده و اقدام کردند و این وضعیت تا صبح شنبه هفته جاری هم ادامه داشت و ایشان در منزل بستری بودند اما در نهایت به ‌دلیل وخامت شرایط و اینکه تغییری در وضع درد شدیدی که در ناحیه کمرشان احساس می‌کردند، به وجود نیامد و به‌ شدت احساس ناراحتی می‌کردند، با نظر پزشکان و پس از انجام هماهنگی‌های معمول، ایشان را برای ادامه مداوا و رسیدگی پزشکی دقیق‌تر به یکی از بیمارستان‌ها منتقل کردیم. در ادامه پس از ویزیت مجدد توسط پزشکان در بیمارستان و به تشخیص پزشک معالج و البته با مشورت با چند نفر از دیگر پزشکان گرامی، تصمیم بر این شد که برای معالجه تکمیلی، عمل جراحی انجام شود. درنهایت صبح دیروز، حدود ساعت ۸ بامداد ایشان را به اتاق عمل منتقل کرده و عمل جراحی انجام شد که خوشبختانه بنابه نظر پزشکان موفقیت‌آمیز بوده است.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه پزشک معالج ایشان پس از انجام معاینه به این تشخیص رسیده بود که آقای کروبی دچار شکستگی مهره دوازدهم توراسیک شده‌اند، از طرفی همان‌طورکه استحضار دارید آقای کروبی از ناحیه قلب هم مشکلاتی در گذشته داشته و دارند و از چندی پیش از پیس‌میکر یا همان باتری استفاده می‌کنند، عمل جراحی به‌صورت موضعی روی همین قسمت از کمر ایشان انجام شد. ضمن اینکه این عمل جراحی حدود دو ساعت و نیم به طول انجامید و پس از اتمام عمل، تشخیص پزشکان این بود که باتوجه به شرایط جسمی و همچین سن و سال‌شان، ایشان را به آی‌سی‌یو منتقل کنند که چنین شد.
 
وی در خصوص تغییر مکان حصر مهدی کروبی نیز گفت: منزلی که زمان آغاز حصر در آن مستقر بودیم، منزل قدیمی ما بود که بنده هم در آن مدت کنار آقای کروبی در حصر بودم. پس از مدتی از آنجا به ساختمانی ۷۰ تا ۸۰ متری منتقل شدیم که از آنِ خودمان بود که البته در اختیار مستاجر بود و آنجا هم آقای کروبی ۴ ماه حصر بودند. در ادامه خود آقایان ساختمانی را در خیابان صدر با ودیعه ۶۰ میلیون تومانی در نظر گرفتند که فاقد هرگونه امکانات اولیه بود و به هیچ عنوان منفذی برای هوا و نور وجود نداشت که چندسالی هم در آن مکان محصور بودند. در ادامه نیز به جماران منتقل شدند که این منزل هم خود داستانی مفصل دارد.
 
وی تاکید کرد: ایشان روحیه بسیار خوبی دارند و همان‌طورکه گفتم به ما هم روحیه می‌دهند. آقای کروبی طبیعتا تمایل بسیار زیادی دارند که با دوستان دیدار کنند اما تشخیص این امر با مسوولان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار