تیم بسکتبال شیمیدر قم با دو بازیکن خارجی مطرح از کشورهای کانادا و دومینیکن برای حضور قدرتمند در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال توافق کرد.
کد خبر: ۹۰۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۷ 28 September 2020

به گزارش تابناک قم، تیم بسکتبال شیمیدر قم امسال نیز تدارک وسیعی برای حضور در مسابقات فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال دیده و با تشکیل یک کادر فنی مجرّب و شناخته شده و جذب بازیکنان نامی و شاخص بسکتبال ایران و چهره‌های شاخص خارجی، از نگاه کارشناسان بسکتبال یکی از تیم‌های مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شود.

نماینده بسکتبال قم که با تصمیم مدیریت باشگاه مصطفی هاشمی مربی مطرح و شناخته شده بسکتبال کشور را به عنوان نفر نخست کادر فنی برگزیده، ابتدا در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر به سراغ بازیکنان مطرح داخلی رفت و با چند چهره سرشناس در کنار استعدادهای آینده‌دار بسکتبال ایران توافق کرد.

«کلوین آمایو» گارد راس اهل کشور کانادا است که ۱۹۳ سانتیمتر بلندی قامت دارد و «ایلوی وارگاس» بازیکن اهل کشور دومینیکن محسوب می‌شود و در پست سانتر بلندی قامت این بازیکن نیز ۲۱۲ سانتیمتر است، این دو بازیکن در صورت دریافت روادید ورود به ایران و گذراندن تست پزشکی به تیم شیمیدر ملحق خواهند شد.

«کلوین آمایو» سابقه بازی در مسابقات لیگ‌های NCAA آمریکا، گرجستان و ایران را دارد، همچنین ایلوی وارگاس عضو تیم‌ ملی دومینیکن سابقه بازی در دو جام‌جهانی 2014 و ۲۰۱۹ بسکتبال و همچنین تجربه بازی و حضور در لیگ‌های NCAA و لیگ بسکتبال کشورهای اسپانیا، یونان، فرانسه، آرژانتین و برزیل را در کارنامه دارد.

تیم بسکتبال شیمیدر قم دو بازیکن مطرح خارجی اهل کانادا و دومینیکن را در حالی به خدمت گرفت که زیر نظر مصطفی هاشمی آماده مسابقات فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران می‌شود، لیگی که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال از روز پانزدهم آبان ماه رسما آغاز خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار