مدیرعامل موکب احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه امسال شرایط برای برگزاری عزای اربعین در بین‌الحرمین شیراز فراهم خواهد شد، گفت: تلاش می‌کنیم تا اربعین حسینی را به بهترین شکل و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ 27 September 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سردار غلامحسین‌ غیب‌پرور با بیان اینکه موکب احمدبن موسی چند سالی است که با عنایت امام حسین(ع) در کربلای معلی شکل گرفته است، افزود: امسال به دلیل شرایط شیوع کرونا، عاشقان امام حسین(ع) نمی‌توانند در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کنند لذا به یاری خدا بنا داریم تا در ایام اربعین بساط عزای امام حسین(ع) را در بین‌الحرمین شیراز یعنی فاصله بین حرم حضرت احمدبن موسی(ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) برپا کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی موکب احمدبن موسی(ع)، او با بیان اینکه بدین‌منظور جلسه‌ای به ریاست آیت‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب برگزار و هماهنگی‌های لازم در این رابطه انجام شد، گفت: مردم استان فارس همگی دلدادگان اهل بیت(ع) هستند و گواه این مسئله هم تقدیم 15 هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز، آزاده و رزمنده است و در همین‌جا از آنان می‌خواهیم تا از این فرصت استفاده کرده و اربعین حسینی را به شکل جدیدی برگزار کرده و عرض ادبی به ساحت مقدس امام حسین(ع) داشته باشیم.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) با بیان اینکه مردم ما همواره پای کار بوده‌اند و به یاری خدا چنین اتفاقی هم در ایام اربعین رخ خواهد داد، گفت: تلاش می‌کنیم تا اربعین حسینی را به بهترین شکل و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

سردار غیب پرور با تأکید بر اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم‌های عزاداری اربعین بسیار مهم است، گفت:‌ البته موضوع شیوع کرونا هم نباید موجب شود تا از عرض ادب به ساحت مقدس امام حسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و عزاداری‌های خود دور بمانیم.

او سخنان امام راحل را در این باره یادآور شد و گفت: امام راحل فرمودند "حضرت سیدالشهدا(ع) مذهب را بیمه کرد" و این یک جمله بسیار عمیق، اساسی و کلیدی است که از امام راحل به یادگار داریم لذا باید مراسم‌های عزاداری اربعین را با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی با قوت برگزار کنیم.

مدیرعامل موکب احمدبن موسی(ع) در پایان یادآور شد: علاوه بر فعالیت‌هایی که در بحث عزاداری در ایام اربعین خواهیم داشت، یکسری فعالیت‌ها در قالب کمک‌های مؤمنانه نیز در سطح وسیع‌تری انجام خواهیم داد، چرا که یکی از اساسی‌ترین کارها رسیدگی به مردم است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار