محبت جمالی نیا در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن مردم باید کماکان با زدن ماسک از شیوع این ویروس جلوگیری نمایند .
کد خبر: ۹۰۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 26 September 2020

محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان در۷ ماه گذشته در تقابل با بیماری کرونا باتوجه به شرایط و گستردگی و فعالیت های اجتماعی مردم نسبت به شهرستانهای دیگر موفق عمل کرده است

وی خاطر نشان کرد:روند فعالیت های اجتماعی براساس دستورالعملهای ستادملی مقابله باکرونا در کشور آغاز شده است ولی در شرایط مهم و حساس خود شهرستان تصمیم می گیرد.

فرماندار شهرستان گفت:الزامی برای حضور دانش در کلاس درس وجودندارد و دانش آموزان مختار هستند از چهار روش آموزشی ارائه شده حتی در منزل استفاده کنند و هیچ کارگزاری حق ندارد دانش آموز را برای حضور در مدرسه الزام کند.

جمالی نیا تاکید کرد:هیچ اداره ای حق ندارد به افراد فاقد ماسک بهداشتی خدمات ارائه کند و بازرس ونظارت از واحدهای صنفی و خدماتی شهرستان بصورت مدام انجام شود و شبکه بهداشت ودرمان هر واحدی را که پروتکلهای بهداشتی را رعایت نمی کند پلمپ کند.

فرماندار شهرستان افزود: تبلیغات اسلامی درخصوص جلوگیری از چاپ اعلامیه ترحیم و جلوگیری از تجمع مردم در مراسمات ترحیم اطلاع رسانی لازم را انجام دهد و شهرداری نیز تهدید حضور در پارکها و بوستانها را با نصب بنر به اطلاع مردم برساند.و مرکز پخش فرآورده های نفتی اپراتورهای جایگاههای عرضه سوخت را ملزم به سوختگیری برای مراجعین کند .

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار