معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمر در حال تامین واکسن آنفلوآنزا مورد نیاز کشور است، از ورود حجم قابل توجهی واکسن آنفلوآنزا تا یک ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 26 September 2020

کاظم شریفی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های استان یزد بهره‌مندی از نیروی انسانی توانمند و نخبه است اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان یزد هم از این ظرفیت به خوبی بهره‌مند شده است.

وی تصریح کرد: هلال احمر یزد یکی از بهترین استان‌های کشور به حساب می‌آید که می‌تواند علاوه بر استان، برخی استان‌های همجوار و جنوب کشور را هم از خدمات خود بهره‌مند کند.

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: در دوره جدید مدیریت این نهاد در استان یزد، همدلی‌ها بسیار خوب شده و همین موضوع سبب شده که بسیاری از اقدامات با سرعت بهتر و بیشتری انجام شود.

شریفی به شیوع کرونا در دنیا و ایران اشاره کرد و گفت: پس از شیوع کرونا، بحث تامین دارو، تجهیزات و ابزار کمک به بیماران به صورت جدی مطرح بود و هلال احمر در این حوزه به صورت جدی ورود پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: بخش زیادی از مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها را هلال احمر در این مدت از طرف خیرین و کمک‌های هلال احمر تامین کرده و به وزارت بهداشت و سایر سازمان‌های ذیربط تحویل داد.

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر کشورگفت: الان هم با تمام توان هلال احمر در حال واردات واکسن‌های آنفلوآنزا است و انشاالله تا یک ماه آینده حجم بسیار زیادی از این واکسن‌ها به بازار کشور وارد می‌شود.

شریفی ادامه داد: استان یزد در طرح نذرآب به خوبی ورود پیدا کرد و به خانواده‌های نیازمندی که در نقاط مختلف بودند کمک کرد تا در این ایام بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار