مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان ۱۸ مرکز اورژانس اجتماعی فعالیت دارد اما نیروی انسانی در مراکز اورژانس اجتماعی اضافه نشده است.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ 24 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی اصفهان، مرضیه فرشاد در بازدید از اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان، با بیان اینکه سال ۸۰ استان اصفهان با تعداد ۱۲ مرکز اورژانس اجتماعی در سطح کشور پیشرو بود، اظهار کرد: اکنون در استان اصفهان ۱۸ مرکز اورژانس اجتماعی فعالیت دارد اما نیروی انسانی در اورژانس اجتماعی اضافه نشده است.

وی افزود: در شهرهای استان دو نیرو در اورژانس اجتماعی فعالیت می‌کند اما شهرستان گلپایگان به دلیل مسافت طولانی با مرکز استان جذب نیرو برای اورژانس اجتماعی نداشته و در این زمینه مظلوم واقع شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، تصریح کرد: سهمیه متادون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است و اگر در شهرستان گلپایگان سهمیه متادون کاهش دارد سهمیه شربت اپیوم درخواست شود.

فرشاد با بیان اینکه مطالبه‌گری که بدون برنامه باشد با توجه به شرایط اقتصادی و محدود بودن منابع خیرین امکان انجام آن نیست، تأکید تصریح کرد: در شهرستان گلپایگان مرکز مراقبت معتادان نداریم اما می‌توانیم به خانواده نقش مراقبت بعد از خروج از زندان بدهیم تا زندانی آزاد شده با کمک خیرین در خانواده خودش مراقبت شود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اینکه شهرداری‌ها با اجرای طرح بازآفرینی شهری به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کنند، تأکید کرد: شهرستانی که صنعتی و کشاورزی است اگر مبتنی بر واقعیت اطلاعات درستی به بهزیستی شهرستان ارائه شود مجبور نیست مددجو را برای کار به شهرستان دیگری بفرستد چون بستر کار در شهر وجود دارد و می‌توانیم وام‌های اشتغال را به سمت شهرهایی که امکان ایجاد اشتغال است، سوق دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار